سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری سارق تلفن همراه با ۷ فقره سرقت در شهرستان سلطانیه

فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه از دستگیری یک سارق تلفن همراه با ۷ فقره سرقت و کشف ۲۴ دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سرهنگ حسین اصانلو فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه در تشریح این خبر گفت: در پی سرقت گوشی تلفن همراه یکی از شهروندان موضوع در دستور کار عوامل پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ اصانلو افزود: با اقدامات فنی مشخص شد گوشی تلفن همراه مسروقه در یکی از روستاهایاستان همجوار فعال بوده لذا شخص مورد نظر دستگیر وبه پلیس آگاهی شهرستان انتقال شد.

او گفت:متهم در تحقیقات پلیسی به ۷ فقره سرقت گوشی همراه از بازار هفتگی و محلی زنجان و سلطانیه با همدستی شخص دیگر اعتراف و ازمخفیگاه متهم ۲۴ دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه با متعلقات مربوطه کشف شد.

سرهنگ اصانلو با بیان اینکه مالخر و متهم دیگر نیز دستگیر وبه مرجع قضایی معرفی شدند از شهروندان خواست:ضمن عدم ذخیره تصاویر خانوادگی و اسناد در تلفن همراه، در حفظ و نگهداری اموال خود کوشا بوده و از خرید هرگونه گوشی تلفن همراه و سایر اموال فاقد مدارک هویتی جداً خودداری نمایند.
 
انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.