سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زمینه آزادی ۲۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد سیستان و بلوچستان فراهم شد

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: زمینه آزادی ۲۰ نفر از محکومان مالی و زندانیان جرایم غیرعمد این استان با کمک ۱۴۰ میلیون تومانی یکی از شرکت‌های تولیدی فراهم شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،حجت‌الاسلام والمسلمین علی موحدی راد اظهار داشت: محکومانی که آزاد می‌شوند از خانواده‌هایی هستند که در جریان سیل اخیر در جنوب سیستان وبلوچستان منازلشان آسیب دیده بود.

او ضمن تقدیر از حضور فعالانه خیران در کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد تصریح کرد: تمام تلاش دستگاه قضا بر این است تا از همه ظرفیت‌ها در راستای کاهش آلام و مشکلات مردم و اجرای عدالت بهره گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان با بیان اینکه هر جا انسان باشد امکان خطا و اشتباه است افزود: تلاش دستگاه قضا بر این است در حوزه‌های زیرپوشش خطا کمتر رخ دهد.

او با اشاره به جایگاه رسانه در جامعه گفت: رسانه‌ها به عنوان چشم تیزبین مردم و بال محکم دستگاه‌ها می‌توانند کمک قابل توجهی به شناسایی و رفع مشکلات کنند.

حجت الاسلام و المسلمین موحدی راد افزود: امروز نقش رسانه‌ها در جامعه یک نقش تاثیرگذار و مهم است که می‌تواند در پیشگیری از وقوع جرم و معرفی تخلفات به دستگاه قضا بسیار کمک کننده باشد.

او تاکید کرد: تحقق عدالت، خدمت به مردم و احقاق حقوق از دست رفته مهمترین رسالت دستگاه قضایی است.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.