آزمایشگاه پیشرفته آرد و طرح توسعه خط تولید آرد کارخانه کنگان در زاهدان با حضور دادستان عمومی و انقلاب اسلامی و جمعی از مدیران سیستان و بلوچستان به بهره‌برداری رسید.

پیشرفته‌ترین آزمایشگاه کنترل کیفی کارخانه آرد در زاهدان افتتاح شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام و المسلمین علی موحدی راد  دادستان عمومی و انقلاب زاهدان اظهار داشت: رفع مشکلات حوزه تولید و حمایت از سرمایه‌گذار دغدغه اصلی دستگاه قضاست و رویکرد این دستگاه حمایت از تولید و رفع مشکلات واحدهای تولیدی است.

حجت الاسلام و المسلمین علی موحدی راد گفت: همکاری و هماهنگی قوی بین مجموعه‌های دخیل در امر سرمایه‌گذاری و رونق بخشیدن به واحدهای تولید و اشتغال در استان وجود دارد.

او با بیان اینکه وجود مسائل و مشکلات باعث کاهش انگیزه سرمایه‌گذاران می‌شود، افزود: باید زمینه را برای سرمایه‌گذارانی که قصد دارند با فراهم کردن زمینه اشتغال و رشد اقتصادی سیستان و بلوچستان به نظام و مردم خدمت کنند، فراهم کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری و سیاست‌های قوه قضاییه در حمایت از فعالیت‌های بخش خصوصی بیان کرد: دستگاه قضایی استان از تمام ظرفیت خود برای رونق تولید و اقتصاد منطقه استفاده می‌کند تا روند سرمایه گذاری بخش خصوصی تسهیل شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم اظهار داشت: آزمایشگاه کارخانه آرد سازی کنگان در فضایی به متراژ ۲۸۰ متر مربع با یک سالن کنفرانس با ظرفیت ۱۰۰ نفر بالغ بر سه و نیم میلیارد تومان در مدت سه سال ساخته و به بهره‌برداری رسیده است.

غلامعلی گنجعلی گفت: در آزمایشگاه‌های کنترل کیفی کارخانجات آرد امکان انجام آزمایشات گندم شامل درصد افت مفید، درصد افت غیر مفید، درصد رطوبت، درصد سن زدگی، درصد جوانه زدگی، درصد کپک زدگی، درصد گلوتن، ایندکس گلوتن، هکتولیتر، وجود افت و درصد سایر غلات و اندازه گیری و اختلاط گندم نیز انجام می‌شود.

او افزود: تمامی مدیران کنترل کیفی کارخانجات آرد سیستان و بلوچستان موظفند ابتدای ورود اولیه گندم به کارخانه و خط تولید و خروج محصول نهایی از واحد تولیدی را به طور مرتب و با دقت کنترل و آزمایش کرده و نواقصی را که در این پروسه وجود دارد سریعا شناسایی و برطرف کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار