سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشدید نظارت بر بازار در آستانه خرید نوروزی

معاون برنامه‌ریزی فرمانداری آبادان از تشدید نظارت بر بازار این شهرستان در آستانه خرید نوروزی شهروندان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،بتول سعیدی‌زاده معاون برنامه‌ریزی فرمانداری آبادان شنبه از تشدید نظارت بر بازار این شهرستان در آستانه خرید نوروزی شهروندان خبر داد و گفت: به منظور دریافت گزارش‌های مردمی در رابطه با کم‌فروشی و گران‌فرشی سه پایگاه (کانکس ) پیگیری شکایات در سطح بازار آبادان در نظر گرفته شده‌است.

او ادامه داد:بازرسان ویژه اداره صنعت‌،معدن و تجارت و اتاق بازرگانی و اصناف آبادان در این کانکس‌ها مستقر و به شکایت‌های مردمی رسیدگی می‌کنند.

معاون برنامه‌ریزی فرمانداری آبادان افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف از قبیل کم‌فروشی و گران‌فروشی می توانند علاوه بر مراجعه حضوری به این پایگاه ها از طریق تلفن ۱۲۴ نیز تخلف را گزارش دهند.

بازرسی از ترازوی دیجیتال در بازار آبادان

معاون برنامه‌ریزی فرمانداری ویژه آبادان از آغاز بازرسی آزمون صحت عملکرد دستگاه ترازوی دیجیتال در بازار آبادان خبر داد و گفت:این طرح از بازار شهیدارغنده آبادان آغاز و دستگاه ترازوی دیجیتال مغازه‌های بازرسی و آزمون صحت عملکرد از آنها انجام می‌شود.

او افزود:ترازوهای مراکز عرضه اصناف مختلف مورد ارزیابی و پس از اطمینان از صحت عملکرد ترازوها برچسب تائید عملکرد صحیح بر روی آنها چسبانده می‌شود.

سعیدی‌زاده گفت: با مقرر شدن مهلت مشخص برای تعمیر و اصلاح عیوب این ترازوها، صاحبان آنها ملزم به تعمیر و کسب تائیدیه صحت عملکرد از اداره استاندارد شدند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.