رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر گفت:اعمال هرگونه افزایش قیمت کالا و خدمات به بهانه افزایش قیمت بنزین تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام می‌گردد و همه واحد‌های تولیدی و خدماتی مکلف به رعایت نرخ‌های مصوب هستند.

هرگونه افزایش قیمت کالا و خدمات تا اطلاع ثانوی ممنوع استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید حسین حسینی با اشاره به لغو مجوز هرگونه افزایش نرخ کالا و خدمات طبق مصوبات پنجاه و هفتمین جلسه کارگروه تنظیم بازار کشور افزود: کلیه صنوف تولیدی، خدماتی و توزیعی ملزم به رعایت نرخ‌های مصوب می‌باشند.

او عنوان کرد: طرح ویژه نظارت بر بازار به صورت مستمر به منظور رصد و پایش کالا‌های اساسی و ضروری و سایر کالا و خدمات مورد نیاز مردم از روز ۲۴ آبان ماه امسال در حال اجراست و با هرگونه تخلفات احتکار، اختفاء، گرانفروشی وکم فروشی با حداکثر توان برخورد خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر گفت: گشت‌های مشترک بازرسی با حضور دستگاه‌های اجرایی مرتبط نظیر دانشگاه علوم پزشکی، تعزیرات حکومتی، اداره کل استاندارد، نیروی انتظامی و ... درطرح ویژه نظارت بربازار همکاری لازم خواهند داشت.

حسینی تصریح کرد: جلوگیری از قاچاق کالا و ارز به منظور حمایت از بنگاه‌های تولیدی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان در جهت حفظ آرامش بازار و پیگیری رفع هرگونه کمبود کالا‌های اساسی و ضروری از جمله اولویت‌های مهم سازمان صنعت، معدن و تجارت استان می‌باشد.

او از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه افزایش خودسرانه قیمت کالا و خدمات در سطح بازار مراتب را به تلفن ۱۲۴ که به صورت شبانه روزی در سراسر استان فعال است اعلام نموده و یا به صورت حضوری به ستاد خبری رسیدگی به شکایات مردمی مستقردر معاونت بازرسی و نظارت این سازمان مراجعه کنند.

انتهای پیام/م

همه واحد‌های تولیدی و خدماتی مکلف به رعایت نرخ‌های مصوب هستند

 
برچسب ها: صنعت ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.