سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه دامغان:

جوانان نقش ویژه‌ای در آینده روشن انقلاب برعهده دارند

تقی پور گفت: جوانان در آینده انقلاب، نقش کلیدی و مهمی را برعهده دارند که در گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری نیز به آن توجه ویژه شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ محمدحسین تقی پور فرمانده سپاه ناحیه دامغان در آیین افتتاح مرکز نیکوکاری شهید سعید علیزاده  گفت: انقلاب اسلامی در حالی به چهل و یکمین سال خود رسیده است که در ابتدای انقلاب، با تکیه بر توان نیروی جوان، مسوولیت‌های مهم کشور به آن‌ها واگذار شده بود.

او افزود: تکیه بر توان داخلی و استفاده از نیروی جوانی در کشور، عامل درخشش گذشته و رسیدن به افق روشن آینده است.

تقی‌پور بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران از جمله انقلاب‌هایی است که بعد از گذشت ۴۱ سال، همچنان پابرجا است و هرگز از آرمان‌های اصلی خود فاصله نگرفته است.

فرمانده سپاه دامغان اظهارداشت: در بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری نیز در ۴۲ مطلب، به نقش جوانان برای آینده روشن انقلاب تاکید شده است.

تقی‌پور، بیانیه گام دوم انقلاب را سند ماندگار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: بیانیه گام دوم انقلاب، کسب تجربه‌های ۴۰ ساله و ترسیم افق آینده روشن برای ایران است.

او افتتاح مرکز نیکوکاری شهید علیزاده را اقدامی خجسته دانست و گفت: ایجاد این مرکز، گامی مثبت در جهت رفع مشکلات کشور و تبعیت از منویات مقام معظم رهبری است.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان گفت: ایجاد این موسسه خیریه، عاملی برای تربیت نیرو‌های مومن، انقلابی و کارآمد برای نظام است، چرا که رشد آینده و اعتلای کشور در گرو فعالیت‌های جوانان است.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: گام دوم انقلاب ، سپاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.