سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تأیید صلاحیت ۱۳۶نامزد انتخابات مجلس در استان قزوین / شروع تبلیغات انتخاباتی از فردا

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین از تأیید صلاحیت ۱۳۶ نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حبیبی، رئیس ستاد انتخابات استان در نشست مشترک این ستاد و هیئت نظارت بر یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۳۶ نفر از داوطلبان انتخابات در بررسی‌های هیئت‌های اجرایی مورد تأیید قرار گرفته است و امروز اسامی تایید صلاحیت شده‌ها از طریق فرمانداران مراکز حوزه انتخابیه منتشر خواهد شد.

حببیی افزود: مجموع داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان ۲۲۹ نفر بودند که ۲۲ نفر انصراف دادند و صلاحیت ۱۳۶ نفر تأیید شد.

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: از بامداد ۲۴ بهمن یعنی روز پنج شنبه به مدت یک هفته تبلیغات کاندید‌های تعیین صلاحیت شده آغاز خواهد شد.

حببیی افزود: مقدمات روند برگزاری انتخابات انجام و دور‌های آموزشی کاربران و مجریان انتخابات طی شده و برنامه ریزی‌های کامل در این زمینه صورت گرفته است.

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: استان قزوین ۴ کرسی نمایندگی مجلس دارد و به ازای هر کرسی نمایندگی مجلس حدود ۳۵ نفر با هم رقابت خواهند کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: ۹۶ درصد انتخابات به صورت مکانیزه و الکترونیکی انجام می‌شود و در روز انتخابات داشتن شماره ملی و شناسنامه الزامی است.

استان قزوین دارای سه حوزه انتخابیه در قزوین-آبیک-البرز با ۲ نماینده، بوئین زهرا-آوج یک نماینده و تاکستان هم با یک نماینده است.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.