سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده، ولی فقیه در گیلان:

حرکت ایران اسلامی با وجود سخت‌ترین تحریم‌ها در مسیر رشد و شکوفایی

ایران اسلامی با وجود سخت‌ترین تحریم‌ها با قوت در مسیر رشد و شکوفایی حرکت می‌کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، نماینده، ولی فقیه در گیلان، آیت الله فلاحتی در تجمع مردم رشت به مناسبت ۲۲ بهمن در میدان شهرداری این شهر با اشاره به انقلاب‌های ناموفق و شکست پذیر دیگر کشور‌های دنیا گفت: ایران اسلامی با وجود سخت‌ترین و ظالمانه‌ترین تحریم‌ها با قوت در مسیر رشد و شکوفایی حرکت می‌کند.
او افزود: جمهوری اسلامی ایران در حالی چهل و یکمین بهار خود را جشن می‌گیرد که همه قدرت‌های سلطه جهانی را خاضع خود کرده است.
نماینده، ولی فقیه در گیلان گفت: آنچه سبب استواری انقلاب شکوهمند ایران شده، سه رکن اسلام، مردم و رهبری است.
آیت الله فلاحتی با بیان اینکه در انقلاب ایران، مردم، اسلام را یک آرمان مهم الهی قلمداد می‌کنند افزود: ملت ایران بخاطر همین آرمان از عزیزانشان گذشتند و هزاران شهید تقدیم اسلام کردند.
وی با قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن در هوای برفی و نامساعد گفت: مردم با بصیرت همواره در همه عرصه‌ها حضور دارند و این پیام استقامت ملت به قلدر‌های جهان است.
نماینده، ولی فقیه در گیلان به انقلاب‌های نافرجام برخی کشور‌های غربی هم اشاره کرد و افزود: مهم‌ترین علت عدم موفقیت این انقلاب‌ها فقدان رهبری در آن‌ها است.
آیت الله فلاحتی گفت: رهبری داهیانه در انقلاب اسلامی ایران سبب شگفتی جهانیان شده و هر دو رهبر انقلاب اسلامی ایران بخاطر خدا و برای رهایی مردم از طاغوت، ایران اسلامی را رهبری کردند.

انتهای پیام/عط

برچسب ها: راهپیمایی ، 22 بهمن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.