بیست و هفتمین دوره رقابت های جودوی قهرمانی بانوان کشور انتخابی تیم ملی در رشت در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، دولتشاهی مسئول برگزاری این دوره رقابت‌های جودوی قهرمانی بانوان کشور در رشت گفت: بیست و هفتمین دوره مسابقات جودوی قهرمانی بانوان بزرگسالان کشور انتخابی تیم ملی در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه، ۱۷۰ بانوی جودوکار در قالب ۲۴ تیم در سالن تختی مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت رقابت می‌کنند، افزود: دیروز در روز نخست مسابقات و در وزن منهای ۵۲ کیلوگرم طاهره آذرپیوند از کهگیلویه و بویراحمد عنوان قهرمانی را کسب کرد، سحر عابدین پور از گیلان دوم شد، فاطمه شعبانی از خراسان رضوی و آرمینا بازافکن از یزد به طور مشترک سوم شدند.

مسئول برگزاری این دوره رقابت‌های جودوی قهرمانی بانوان کشور گفت:در وزن منهای ۶۳ کیلوگرم نرگس اسدزاده از گیلان به مقام نخست رسید، زهرا نادری از چهارمحال و بختیاری دوم شد و زینب یزدان دوست از خراسان شمالی و مریم اکبری از خراسان رضوی بطور مشترک در جایگاه سوم ایستادند.

دولتشاهی افزود: در وزن منهای ۷۸ کیلوگرم هم مریم بربک قهرمان شد، زیبا اکبری از آذربایجان شرقی به مقام دوم رسید و مریم سادات هاشمی از یزد به همراه حدیث پلویی از همدان به طور مشترک سوم شدند.

وی گفت: در ادامه این رقابت‌ها امروز در روز دوم هم بانوان جودوکار در اوزان منهای ۴۸، منهای ۵۷ منهای ۷۰ و به اضافه ۷۸ کیلوگرم رقابت می‌کنند.

مسئول برگزاری این دوره رقابت‌های جودوی قهرمانی بانوان کشور در ادامه تصریح کرد: فردا در روز سوم و پایانی این مسابقات شرکت کنندگان در بخش تیمی برای انتخاب برترین‌ها رقابت خواهند کرد.

 

انتهای پیام / ق

بیست و هفتمین رقابت های  جودوی قهرمانی بانوان کشور در رشت

 

برچسب ها: دهه فجر 97 ، 22 بهمن 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.