سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

داوطلبان جمعیت هلال احمر، آرام بخش آلام انسانی هستند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: داوطلبان جمعیت هلال احمر، هسته مرکزی این نهاد غیر دولتی را تشکیل می‌دهند.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  محسن حرازی زاده یزدی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد، در دیدار با آیت الله ناصری نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، گفت: اعضا و داوطلبان هلال احمر شامل همه شهروندانی هستند که در فعالیت‌های داوطلبانه و بشر دوستانه التیام بخش آلام و رنج کسانی اند که دچار حداثه و بلا می‌شوند.

حرازی زاده با توجه به اینکه جمعیت هلال احمر استان از نظر پرسنلی غنی نیست، و تنها ۱۶۹ نفر در این سازمان مشغول به کار هستند، افزود: بیشترین پتانسیل این جمعیت اعضای جوان و داوطلبانی هستند که به منظور محقق ساختن فعالیت‌های بشر دوستانه تلاش می‌کنند.

او بیان کرد: امداد رسانی به ۵۵۰ حادثه دیده طوفان شن در محور‌های اردکان_نایین و ابرکوه_دهشیر، اعزام دو تیم بهداشت و درمان اضطراری (BHCU) به مناطق سیل زده استان خوزستان-شهرستان ملاثانی، اعزام بیش از ۵۰ نفر از نجاتگران هلال احمر یزد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان، ارسال دومین محموله کمک‌های مردمی یزد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان و... از جمله اقدامات جمعیت هلال احمر استان از دهه فجر ۹۷ تا دهه فجر امسال است.

انتهای پیام/ غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.