سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بارش برف برخی محور‌های کردستان را مسدود کرد

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی کردستان با اشاره به بارش سنگین برف از شب گذشته در کلیه محور‌های استان، گفت: تردد در جاده‌های کوهستانی بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سرهنگ عیسی گوهری رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی کردستان گفت: به دلیل بارش برف طی چند روز گذشته و امروز، اکثر جاده‌های استان کردستان بخصوص محور‌های اصلی و روستایی به شدت لغزنده است.

سرهنگ گوهری با اشاره به بارش سنگین برف در محور غربی و شمال غربی استان کردستان تصریح کرد: در همین راستا محور سروآباد-اورامان، مریوان-سقز و دیواندره-تکاب مسدود است و تلاش در جهت بازگشایی این محور‌ها ادامه دارد.

او بیان داشت: به دلیل لغزندگی جاده‌ها و بارش برف، ترددخودرو‌های کشنده به مدت ۴۸ ساعت در محور سنندج-دیواندره، بیجار-دیواندره و دیواندره-سقز و بلعکس محدودیت تردد ایجاد شده است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گفت: در همین راستا و با تدابیر اندیشیده شده، برابر اعلام روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان مدارس در برخی از مدارس شهر‌های سنندج، سقز، بانه، دیواندره و مریوان تعطیل است.

سرهنگ گوهری به رانندگانی که قصد تردد از محور‌های مواصلاتی استان و مناطق کوهستانی را دارند، توصیه کرد: باتوجه به شرایط بارش، رانندگان از سفر‌های غیرضروری در این مسیر‌ها خودداری کنند و در صورت ضرورت به انجام سفر علاوه بر داشتن زنجیر چرخ، تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودرو مطمئن شوند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان در پایان ضمن تاکید بر همکاری همه رانندگان در راستای عمل به توصیه‌های پلیس و پرهیز از هرگونه عجله و شتاب هنگام رانندگی از آنان خواست در مواقع مسدود شدن جاده در لاین مخالف حرکت نکنند که باعث مسدود شدن جاده وگره ترافیکی شود.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.