سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام محدودیت‌های ترافیکی در راهپیمایی ۲۲ بهمن در اهواز

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان گفت: محدودیت ترافیکی و مسیر‌های جایگزین مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در کلانشهر اهواز اعلام شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ منصور جمشیدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان گفت: محدودیت ترافیکی و مسیر های جایگزین مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال در کلانشهر اهواز به شرح ذیل اعلام شد.

او افزود: در ۲۲ بهمن ماه، میدان مولوی به سمت پل چهارم مسدود است و امانیه، بلوار تخت سلیمان به سمت پل کابلی مسیر غرب به شرق به عنوان مسیر جایگزین تعیین شده است.

سرهنگ جمشیدی اظهار داشت: خیابان‌های منتهی به خیابان سلمان فارسی غربی و سلمان فارسی شرقی و از سمت شمال و جنوب مسدود و خیابان زند مسیر شرق به غرب و غرب به شرق به عنوان مسیر جایگزین انتخاب شده است.

به گفته جمشیدی، همچنین در خیابان ۲۴ متری از میدان شهدا به سمت سه راهی آزادگان محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود و مسیر جایگزین، بلوار ساحلی شرقی است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان بیان کرد: در خیابان ۳۰متری شریعتی از چهارراه زند به سمت تقاطع سلمان فارسی تا تقاطع امام شریعتی، مسیر جنوب به شمال و شمال به جنوب محدودیت ترافیکی وجود دارد و بلوار ساحلی شرقی (بلوار فهمیده) مسیر جایگزین خواهد بود.

او ادامه داد: محدودیت ترافیکی در بلوار آیت الله بهبهانی از تقاطع پاداد تا تقاطع کیکاووس مسیر جنوب به شمال و شمال به جنوب اعمال می‌شود و خیابان پیروزی (خیابان کمپانی) بعنوان مسیر جایگزین انتخاب شده است.

سرهنگ منصور جمشیدی تصریح کرد: محدودیت ترافیکی در خروجی بلوار ساحلی از سمت بانک صادرات و هتل پارس به سمت خیابان آزادگان اعمال و مسیر جایگزین بلوار ساحلی شرقی مسیر شمال به جنوب و جنوب به شمال است.

او در ادامه گفت: محدودیت ترافیکی خیابان طالقانی به سمت میدان شهدا اعمال می‌شود و مسیر جایگزین خیابان زند مسیر شرق به غرب و غرب به شرق است.
سرهنگ جمشیدی بیان داشت: محدودیت ترافیکی در خیابان ۲۴ متری از خیابان مصطفائی تا میدان شهدا مسیر شمال به جنوب اعمال می‌شود و بلوار ساحلی شرقی به عنوان مسیر جایگزین تعیین شده است.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.