رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان از اعمال تمام محدودیت‌های ترافیکی مراسم تشییع پیکر مطهر سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در اهواز خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ منصور جمشیدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان گفت: هم اکنون در مراسم تشییع پیکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تمامی محدودیت‌های ترافیکی اعلام شده از قبل در اهواز در حال اعمال است وشهروندان برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر هنگام تردد در محور‌های مواصلاتی قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

او افزود: این محدودیت ترافیکی از میدان مولوی به طرف خیابان سلمان فارسی تا سه راهی سلمان اعمال و مسیر جایگزین پل کابلی به سمت چهارراه زند و خیابان طالقانی است.

سرهنگ جمشیدی بیان داشت: از میدان شهدا به طرف سه راهی آزادگان محدودیت ترافیکی اعمال و مسیر جایگزین آن ساحلی شرقی شمال به جنوب و جنوب به شمال است و از خیابان شریعتی از خیابان کافی تا تقاطع سه راهی طالقانی محدودیت ترافیکی انجام و مسیر جایگزین بلوار ساحلی شرقی است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان تصریح کرد: در کلیه خیابان‌های فرعی به سمت خیابان سلمان فارسی محدودیت ترافیکی اعمال و مسیر جایگزین خیابان کافی است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.