سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه‌اندازی اتوبوس دیابت تا پایان سال در کشور

مدیرعامل یک شرکت تجهیزات پزشکی از فعالیت هشت اتوبوس دیابت تا پایان سال در کشور خبر داد‌.

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، علی ناصر مستوفی، مدیرعامل یک شرکت تجهیزات پزشکی اظهار کرد: این شرکت سه اصل اساسی مباحث مالی، مسئولیت اجتماعی و مسئولیت محیط زیستی را پیگیری کرده که مسئولیت اجتماعی به صورت جدی در بسیاری از کشور‌های دنیا دنبال شده است و ما هم این موضوع را برای کارمندان شرکت، بیماران و مردم در نظر گرفته‌ایم و مورد توجه قرار داده‌ایم.

او با اشاره به راه‌اندازی اتوبوس دیابت و چاقی در شیراز گفت: تا قبل از پایان سال اتوبوس دیابت و چاقی دیگری نیز در تبریز راه اندازی می‌شود و با این حساب هشتمین اتوبوس دیابت در سال ۹۸ در کشور آغاز به کار می‌کند. برای سال آینده نیز سه شهر دیگر مجهز به اتوبوس‌های دیابت می‌شوند.


بیشتر بخوانید: دیابت نوع ۲ قابل درمان است؟ +علائم و نشانه‌های ابتلا


مدیرعامل این شرکت تصریح کرد: چاقی و دیابت دو بیماری هستند که می‌توان به میزان زیادی از آن‌ها با افزایش آگاهی و اطلاع رسانی پیشگیری کرد. یکی از اهداف راه اندازی اتوبوس‌های دیابت و چاقی، افزایش ارتقا و دانش مردم در مورد دیابت و چاقی است.

مستوفی در پایان گفت: در اتوبوس‌های دیابت و چاقی علاوه بر اینکه افراد بیماری چاقی و دیابتشان در صورت مراجعه شناسایی می‌شود راهنمایی های لازم نیز انجام می‌گیرد که چه اقداماتی برای درمان و کنترل دیابت و چاقی خود داشته باشند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.