سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش‌ چین برای مهار ویروس کرونا ادامه دارد؛

افتتاح دومین بیمارستان پیش‌ساخته در ووهان

مقامات ووهان چین دومین بیمارستان پیش‌ساخته در این شهر برای پذیرش بیماران مبتلا به ویروس مهلک کرونا را افتتاح کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه جروزالم پست، مقامات شهر ووهان دومین بیمارستان پیش‌ساخته در این شهر را به منظور بستری بیماران مبتلا به ویروس کرونا امروز (شنبه) افتتاح کردند.

این بیمارستان هزار و ۵۰۰ تخت خوابی دومین بیمارستانی است که از زمان شیوع ویروس کرونا در ووهان در مدت زمان کوتاهی ساخته می‌شود. بنا به گزارش تلویزیون دولتی سی سی تی وی، اولین تیم پزشکی در این بیمارستان مستقر شده و از امروز (شنبه) بیماران مبتلا به کرونا در آن پذیرش می‌شوند.

اولین بیمارستان پیش ساخته در ووهان، که ظرف ۸ روز ساخته شد، از دوشنبه گذشته اقدام به پذیرش بیماران مبتلا به کرونا کرد. کمیسیون سلامت هوبئی روز شنبه اعلام کرد ۶۹۹ نفر در این استان در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

سازمان جهانی بهداشت روز پنجشنبه اعلام کرد که ۲۲۵ مورد ابتلا به ویروس کرونا در ۲۴ کشور دیگر خارج از چین گزارش شده است. همچنین ۱۲ مورد ابتلا به این ویروس در آمریکا هم تأیید شده است.

شیوع ویروس جدید کرونا در ماه دسامبر در شهر ووهان چین آغاز شد و از آن زمان تاکنون در بیش از ۲۵ کشور جهان گسترش یافته است. این ویروس در حال حاضر، بیش از ۳۱۰۰۰ نفر را مبتلا کرده و جان بیش از ۷۰۰ نفر را در سراسر جهان گرفته است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.