یک کشتی گردشگری در ایالت نیوجرسی آمریکا به علت احتمال مبتلا بودن شماری از سرنشینان آن به ویروس کرونا، در قرنطینه قرار گرفت.

کرونا یک کشتی گردشگری در آمریکا را راهی قرنطینه کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العربیه، یک فروند کشتی گردشگری در شهر بایون ایالت نیوجرسی آمریکا، در پی مشاهده احتمال مبتلا بودن شماری از سرنشینان آن به ویروس کرونا، در قرنطینه پزشکی قرار گرفت.

همچنین پیامدهای ویروس کرونا که همچنان در شرق آسیا قربانی می‌گیرد، دامن‌گیر کشتی‌های کروزی شده که در آب‌های آسیا در حرکت هستند. در پی مثبت بودن نتیجه آزمایش ابتلای ۱۰ نفر از مسافران یک کشتی کروز به ویروس کرونا، تمامی سرنشینان و خدمه این کشتی کروز راهی قرنطینه شدند.

مقامات ژاپنی نیز روز سه‌شنبه اعلام کردند یک کشتی گردشگری با ۳ هزار و ۷۰۰ خدمه و مسافر را به دلیل مشاهده یک مورد ابتلا به کرونا در آن، قرنطینه کرده‌اند. پس از مشاهده علائم ابتلا به ویروس کرونا در یک مرد هنگ کنگی که چند روز پیش با این کشتی سفر کرد، غربالگری بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ خدمه و مسافر این کشتی کروز، که در بیرون بندر یوکوهاما در نزدیکی توکیو قرنطینه شده، آغاز شد.

شیوع ویروس کرونا تا کنون ۷۲۲ کشته در چین برجای گذاشته است. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار