سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عطایی:شاهد بازی‌های سختی در لیگ برتر هستیم / در ۳ هفته گذشته همه بازیکنانمان را در اختیار نداشتیم

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: این هفته بازی‌های سختی در لیگ برتر برگزار می‌شود و تیم‌های مدعی به مصاف یکدیگر می‌روند.

بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال کاله مازندران در گفت و گو با  خبرنگار توپ و تورگروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین شرایط تیمش پیش از بازی حساس برابر سپاهان اصفهان گفت: این هفته بازی‌های سختی در لیگ برتر انجام می‌شود و اگر توجه کنید متوجه می‌شوید تیم‌های مدعی بازی سختی برابر یکدیگر دارند.

او افزود: تیم‌های نیمه بالای جدول حداقل ۳ باخت با هم تفاوت دارند و بازی‌های سختی در پیش است، تیم ما هم کار آسانی ندارد وباید برابر سپاهانی بازی کند که وضعیت برابری با ما دارد، قطعا ۲ تیم با تعقل و آنالیز کافی به این مسابقه می‌آیند و تلاش می‌کنند تا بهترین نمایششان را ارائه دهند.  

سرمربی تیم والیبال کاله درباره آخرین وضعیت بازیکنان این تیم و در پاسخ به این سوال که آیا مصدومی هم وجود دارد یا خیر عنوان داشت: تیم ما در ۳ هفته گذشته همواره بازی‌های خارج از خانه داشته است و برابر تیم‌های شهداب یزد، شهرداری ارومیه و راه یاب ملل مریوان میهمان بوده است همین مسئله و سفر‌های طولانی مدت قطعا تاثیراتی داشته است، علاوه بر این هم آنفولانزای شدیدی برای برخی  از بازیکنان به وجود آمد و همین باعث شد تا مقابل تیم‌هایی که نام بردم همه بازیکنانمان را در اختیار نداشته باشیم. اما هیچ کدام از این مسائل نمی‌تواند مانع کار ما شود.  

بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال کاله آمل در پاسخ به این سوال که با توجه به فشردگی بازی‌ها در ادامه کار و همچنین نمایش نزدیک تیم‌ها پس از تعطیلات ۵۰ روزه لیگ شرایط چطور است عنوان داشت: تصور می‌کنم تیم‌هایی که فصل آماده سازی خوبی را سپری کرده اند می‌توانند در این شرایط عملکرد بهتری داشته باشند همچنین معتقدم تیم‌هایی که از بازیکنانی سود می‌برند که شرایط نزدیکی دارند و به ظور مثال فاصله ترکیبشان و نیمکتشان خیلی نیست می‌توانند در این شرایط خوب باشند.  

او در پایان بیان داشت: فشردگی مسابقات خیلی اجازه بازسازی را به تیم‌های نمی‌دهد و ما هم تلاش می‌کنیم تا شرایط بازیکنانمان را حفظ کنیم تا کسی بات مشکلی مواجه نشود، حالا هم امیدوارم این شرایط باعث مصدومیت بازیکنان ملی پوشمان نشود و تیم ملی هم بتواند از شرایط فعلی بهره کافی را ببرد.  


بیشتر بخوانید:

پیروزی آسان مدعیان برابر حریفان / شکست شهرداری گنبد در ارومیه

بازی شهرداری ورامین و پیام برگزار شد


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.