سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان بانه افتتاح شد

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان بانه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، درمانگاه تامین اجتماعی بانه در استان کردستان با حضور مدیر کل ارزیابی و تعالی خدمات درمانی معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی، امام جمعه، فرماندار و مسئولین محلی این شهرستان افتتاح شد.

درمانگاه تامین اجتماعی عمومی بانه بعنوان دومین مرکز درمانی مناطق مرزی استان کردستان بعد از درمانگاه مریوان در زمینی به مساحت ۱۳۷۸ مترمربع و زیربنای ۲۱۷۸ متر مربع در سه طبقه توسط شرکت خانه سازی ایران از شرکت‌های وابسته به سازمان تامین اجتماعی احداث شد و برای نوبت شیف صبح فعالیت خود را آغاز کرد.

این درمانگاه که برای ساخت و تجهیز آن ۱۰۵ میلیارد ریال هزینه شده است، با توجه به امکانات و فضای مناسب، محیط درمانی مطلوبی را از لحاظ سطح دسترسی و خدمات مورد نیاز بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی و جلب رضایت آنان در شهر مرزی بانه فراهم می‌کند.

گفتنی است، درمانگاه تامین اجتماعی بانه دارای بخش‌های مختلف پزشک عمومی، دندانپزشکی، مامائی، داروخانه، تزریقات و پانسمان، آزمایشگاه، پزشک طب کار، شورای پزشکی و دفتر صدور برگه اعزام بیماران به خارج از استان است.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: دهه فجر ، بیمه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
اژین.مجیدی.بلکه
۰۲:۵۲ ۰۴ مهر ۱۳۹۹
دندان.پزشک