سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی سامانه جامع روابط کار در ۲۲ بهمن ماه

معاون روابط کار وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز اظهار داشت : استان کرمانشاه با توجه به ظرفیت های بالا در حوزه روابط کار از استانهای پایلوت در زمینه راه اندازی سامانه جامع روابط کار انتخاب شده و در ۲۲ بهمن با ۲۲ خدمت این سامانه راه اندازی می شود.

 به  گزارش  خبرنگار    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،معاون روابط کار وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: استان کرمانشاه با توجه به ظرفیت های بالا در حوزه روابط کار از استانهای پایلوت در زمینه راه اندازی سامانه جامع روابط کار انتخاب شده و انشالله در ۲۲ بهمن با ۲۲ خدمت این سامانه راه اندازی می شود.


او گفت: در اجرای سامانه جامع روابط کار و ارائه خدمات الکترونیک به جامع هدف و در راستای دولت الکترونیک که یک وظیفه قانونی است استان کرمانشاه از استانهای برتر می باشد.

حسن عزیزی مدیر کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه در نشست با معاون وزیر و مدیران کل ستادی وزارت ابتدا گزارشی مبسوط در خصوص معاونت روابط کار در استان از جمله؛ روابط کار، تشکل های کارگری و کارفرمایی، حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری ارائه نمود.

او بیان کرد: در استان کرمانشاه ۱۶ مرجع هیات تشخیص و ۱۰ شعبه حل اختلاف اختلافات کارگران و کارفرمایان در استان را رسیدگی می کنند. و در این راستا بیش از ۳۵ درصد آرا ه صورت سازشی صادر شده است.


او ادامه داد: تعداد ۲۸۶ تشکل کارگری و کارفرمایی در راستای انجام وظایف وزارت در فصل ششم قانون کار در پیشبرد راهبردهای اساسی کشور در استان فعال هستند.

حسن عزیزی در خصوص حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری نیز گفت: در راستای صیانت از نیروی کار و حمایت از مشاغل با هماهنگی های لازم با دستگاه های اجرایی و کارفرمایان خوشبختانه میزان حقوق های معوق واحدهای کارگری کاهش پیدا کرده است.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.