معاون اقتصادی سازمان برنامه و بودجه گفت: اگر بخواهیم اشتغال ایجاد کنیم باید رونق تولید را با حمایت نظام بانکی و همراهی سازمان برنامه و بودجه در اولویت قرار دهیم و این مسیر می‌تواند راهکاری برای کاهش نرخ بیکاری باشد.

حمایت نظام بانکی به  گزارش  خبرنگار    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  پور محمدی معاون اقتصادی سازمان برنامه و بودجه در نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و ستاد اقتصاد مقاومتی گفت: مسوولین بودجه کشور در یک مأموریت منحصربفرد در حوزه راه، اقتصاد مقاومتی، صندوق توسعه ملی، کشاورزی، بودجه، نظام پولی کشور به کرمانشاه آمده اند.


 او بیان کرد: در این جلسه تأمین مالی پروژه‌های کلیدی و زیرساخت‌ها را برای تحرک بیشتر، تسهیل امور و گره گشایی از مشکلات و اشتغال استان کرمانشاه به عنوان یکی از اولویت‌های مهم به ویژه برای فارغ التحصیلان دانشگاهی پیگیری خواهیم کرد.

او گفتک با مشارکت سازمان برنامه بودجه و بانک سپه پروژه قطار شهری کرمانشاه در فاز یک را در پایان سال ١٣٩٩ با تعهد مجموعه مدیریتی استان و شهرداری به پایان خواهیم رساند.


او بیان کرد: در پروژه جاده گیلانغرب به سومار را با هدف کمک به توسعه و تسهیل امر تجارت کشور با تفاهم با بانک ملت و رفاه تسریع ایجاد خواهد شد.


پور محمدی ادامه داد: برای توسعه زیرساختی حمل و نقل استان در قالب کریدور غرب جاده کرمانشاه - کامیاران تا پایان سال آینده به اتمام خواهد رسید با پیش بینی اعتبار ١٠٠ میلیارد تومان و با کمک بانک ملی و توسعه تعاون در سال ٩٩ به بهره برداری خواهد رسید.

 

پور محمدی ادامه داد: برای طرح گرمسیری ضمن در نظر گرفتن بودجه در سال آینده از ظرفیت صندوق توسعه ملی نیز یاری و مساعدت می‌خواهیم، این مهم در اولویت اهداف مشترک قرار دارد.

 چقازدری مدیرعامل بانک سپه گفت: استاندار کرمانشاه  بعد از مدیریت زلزله با تمام توان پیگیر برگزاری این جلسه بودند و برگزاری چنین نشستی برای توسعه استان مرهون پیگیری استاندار کرمانشاه است که حتی در مدیریت زلزله هم فرصتی برای توسعه استان فراهم ساخت.


او ادامه داد: برگزاری این جلسه با رویکرد توسعه متوازن استان‌ها در سطح کشور بی نظیر است برای کلیه واحد‌های تولیدی با همکاری سایر بانک‌ها شرایط پرداخت سرمایه گردش را فراهم خواهیم کرد.


انتهای  پیام/ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.