سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راهبرد مقاومت و راه سردار سلیمانی قوام و دوام دارد

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: حیات و شهادت سرادر سلیمانی منشاء برکات عظیم در دنیای اسلام بود و راه و مسیر ایشان با فرماندهی سردار قاآنی با قدرت ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی در یادواره شهدای شهر ممقان با بیان اینکه به برکت خون شهدا جامعه بین الملل به حقوق ملت ایران احترام قائل است گفت: هرچند برخی‌ها در صدد القای افزایش ریزش‌ها در نسل جدید انقلاب هستند، اما رویش‌های همین انقلاب جبهه مقاومت را مدیریت میکند و خون پاکشان امنیت در به ملت ایران هدیه داده است.

او افزود: رویش‌های انقلاب تشییع ۲۵ میلیون نفری سردار سلیمانی را رقم زد که همه دشمنان و حتی دوستان نظام اسلامی را متحّیر کرد.

او ادامه داد:مردم متحد زیر تابوت سردار سلیمانی پایبندی به آرمان‌های امام و شهدا و اهداف رهبر معظم انقلاب را به منصه ظهور رساندند.

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی در ادامه با تاکید بر اینکه ملت ایران و خانواده‌های معظم شهدا اجازه نمیدهند خون پاک فرزندانشان پایمال شود گفت: توطئه جدید دشمن کاهش میزان مشارکت سیاسی مردم در انتخابات است، اما ملت ایران در این صحنه هم دشمنان نظام را ناکام می‌گذارند.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با تبیین ویژگی‌های نماینده تراز انقلاب گفت: باید افرادی رو به بهارستان بفرستیم که تخصص و تدین داشته باشه و به منافع ملی و خون شهدا پایبند باشد.

او با اشاره به شرایط حساس کنونی راهپیمایی ۲۲ بهمن را هم بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: شکوه حضور مردم در جشن انقلاب دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام خواهد گذاشت.

جانشین سپاه عاشورا نیز در این مراسم گفت: دشمن در آستانه انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی، قصد دلسر کردن مردم برای شرکت در راهپیمایی و انتخابات است. سردار عباسفقلی زاده افزود: مردم بصیر و اگاه ایران اسلامی با حضور پرشور در صحنه انتخابات و راهپیمایی ضد استکباری ۲۲ بهمن، توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.