نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی تاکید کرد: باید دستاورد‌های این انقلاب تبیین و برخی کاستی‌های موجود نیز برطرف شود تا انقلاب با شتاب بیشتری پیش رود.

تاکید نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی بر بیان دستاورد‌های انقلاببه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی در دیدار اعضای انجمن‌های اسلامی مساجد و کارخانجات تبریز تصریح کرد: مردم از انقلاب سیر نشده اند بلکه از عملکرد‌های نامطلوب و رفتار مدیران گله‌مند هستند.

او با اشاره به اینکه این انقلاب خدمات بزرگی را برای ایران و اسلام داشته است، افزود: مشکلاتی هم در کشور داریم که باید برای رسیدن به قله این مشکلات را یکی یکی کنار بزنیم.

او با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی صادر کردنی نیست، بلکه صادر شدنی است، افزود: انقلاب راه خود را یافته و مردم بسیاری از کشور‌ها پیام انقلاب را دریافته اند چنانکه امروز در عراق و سوریه و لبنان و... حرکت‌های ضد استکباری زیادی داشتند که این به برکت صدور فرهنگ انقلابی است.

او نقش برجسته رهبری امام خمینی (ره) و حضور مردم را در پیروزی انقلاب اسلامی ایران را مورد تاکید قرار داد و گفت: همه دست به دست هم دادند تا انقلاب به پیروزی رسید و امروز هم، دانشگاهی، بازاری، روحانی، کارگر و معلم و... همه و همه با هم از این انقلاب و نظام دفاع می‌کنند.

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی از دیگر عوامل پیروزی انقلاب اسلامی، اعتقاد مردم دانست و خاطرنشان کرد: مردم به خاطر دین و اسلام و با شعار‌های الله اکبر و لا اله الا الله و عزاداری‌های عاشورا و تاسوعا علیه رژیم ستمشاهی قیام کردند.

امام جمعه تبریز، رهبری‌های صحیح امام خمینی (ره)، اعتقاد مردم به اسلام و حضور مردم را سه عامل اصلی پیروزی انقلاب عنوان و خاطرنشان کرد: همین سه عامل، عوامل بقای انقلاب اسلامی هم هستند و انقلاب وابسته به آن است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.