فرماندار شهرستان ویژه مرند گفت: رقابت نامزد‌های مجلس شورای اسلامی باید در چهارچوب قوانین و مقررات بوده و به سمت ستیزه و جدل نرود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،  گرشاسبی فرماندار شهرستان ویژه مرند در نشستی که با حضور نامزد‌های انتخابات مجلس در شهرستان‌های مرند و جلفا برگزار شد، گفت: رقابت نامزد‌های مجلس شورای اسلامی باید در چهارچوب قوانین و مقررات بوده و به سمت ستیزه و جدل نرود.

 گرشاسبی گفت: کاندیدا‌های انتخابات  مجلس در شرایط خاص رقابتی که در انتخابات است، باید رفتار‌های منطقی و قانونی انجام داده و از تولید ناامنی در کشور که خواست آمریکا و سایر دشمنان است جلوگیری کنند.

او گفت: رقابت بین کاندیدا‌ها نباید موجب تولید فضای دوقطبی بین شهرستان‌ها شود و ما باید دنبال کسب فیض برای شهر‌های خود از طریق انتخابات باشیم.

فرماندار شهرستان ویژه مرند گفت: درخواست ما از کاندیدا‌ها و فعالین ستاد‌های آن‌ها این است که در مسیری حرکت کنند که موجبات ایجاد مشکل برای شهرستان را فراهم نکنند.

او ضمن تاکید بر برخورد در چهارچوب قانون با کاندیدا‌ها، گفت: ما به هیچ وجه به مصادیق ورود نکرده و نخواهیم کرد و تنها به دنبال سطح بالایی از مشارکت در انتخابات هستیم.

گرشاسبی با اشاره به تایید صلاحیت ۲۴ نفر در حوزه انتخابی مرند و جلفا برای انتخابات مجلس، گفت: ۲۵۸ صندوق در این حوزه انتخابی وجود دارد که ۱۸۰ صندوق از آن‌ها در مرند و ۷۸ مورد نیز در جلفا در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام نعمت زاده امام جمعه مرند نیز نقش انتخابات را در قانون اساسی بسیار موثر دانست و گفت: قدرت مجلس در کشور ما بسیار بی بدیل است چنانچه دولت نمی‌تواند هیچ حرکتی بدون اجازه مجلس انجام دهد.

حجت الاسلام نعمت زاده با اشاره به اهمیت و سنگینی مسوولیت مردم گفت: نمایندگان بعد از انتخاب باید به فکر مردم بوده و فقط به فکر عزل و نصب مدیران نباشند.

او افزود: نمایندگان باید در مقابل مردم متواضع بوده و با کنار گذاشتن منیت‌ها در فکر تکریم و خدمت به مردم باشند.

امام جمعه مرند گفت: با توجه به قرار گرفتن در این مقطع حساس تاریخی و وجود مشکلات بسیار برای مردم، وظیفه همه ما این است که با حرکت و حرف‌های خود، در جهت تحقق بیشتر انسجام و وحدت در میان مردم عمل کنیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.