سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت الاسلام والمسلمین احمد جلیلی صفت:

رهبری انقلاب اسلامی برخاسته از خط ولایت انبیاء است

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: رهبری انقلاب اسلامی برخاسته از خط ولایت انبیاء و تفکر عاشورایی است.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین احمد جلیلی صفت جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به قیام مردمی در سال ۵۷ و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: قطعا پیروزی انقلاب اسلامی تاثیرگذارترین رویداد سیاسی جهان است که نه تنها از عزت و سربلندی آن کم نشده است بلکه به جایگاهی رسیده که بسیاری از کشور‌های آزادی‌خواه دنیا امروز با تأسی از انقلاب اسلامی بدون هیچ ترسی در برابر زورگویان ایستادگی می‌کنند.

او به ویژگی امام راحل (ره) اشاره کرد و گفت: از مهمترین ویژگی‌های امام راحل (ره) الهی بودن و اعتقاد راسخ ایشان به اسلام و تکیه بر قدرت بی‌کران خداوند بود، ایشان هرگز از رژیم سرکوبگر پهلوی نهراسید و با سخنرانی‌های کوبنده خود باعث ایجاد حس اعتماد به نفس در میان مردم در جریان مبارزه علیه رژیم شاهنشاهی می‌شد.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تصریح کرد: همدلی، وحدت و صمیمیت مردم در همان اوایل انقلاب باعث شد لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان خط امام تسخیر شده و همه نیرو‌های آمریکایی به اسارت گرفته شوند.

او افزود: در دوران دفاع مقدس با اینکه از لحاظ امکانات نسبت به دشمن بسیار ضعیف بودیم، اما با ایمان و اتکا به قدرت لایزال الهی با دستان خالی هشت سال در برابر بزرگترین تسلیحات نظامی ایستادیم و شجاعت و ایثار و شهادت را برای جهانیان معنا کردیم.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش رهبری انقلاب را برخاسته از خط ولایت انبیاء بیان کرد و گفت: ایثار و شجاعت و تفکر مردم برخاسته از تفکر عاشورایی و حسینی است و اگر امروز اتفاقی بیفتد دیگر صلح امام حسنی پیش نخواهد آمد بلکه این مردم با همان شور انقلابی و تاسی از امام حسین (ع) عاشورای دیگری را خلق خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین احمد جلیلی صفت با اشاره به شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: ترور سردار سپهبد قاسم سلیمانی نمونه‌ای از خوی اسلام ستیزی و حمایت آمریکا از گروه‌های تروریستی است که آرامش و امنیت منطقه را هدف قرار گرفته اند، قطعا ترور سردار سلیمانی ضعف و ناتوانی مسئولان آمریکا را از نظر نظامی و سیاسی نشان می‌دهد و آن‌ها با ترور این شخصیت مبارز آتشی را افروختند که قطعا خود در این آتش خواهند سوخت.

او در ادامه به انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز با همه‌ی مسائل و مشکلات، در اوج عزت و اقتدار هستیم و این عزت و اقتدار را باید حفظ کنیم، جنگ دیروز ما، مقابل دشمن و در صحنه رزم و نبرد بود و جنگ امروز ما به مراتب سخت‌تر است و این همان جنگ نرم است که مقام معظم رهبری (حفظه‌الله‌تعالی) مکررا در معرفی جنگ امروز دشمن تاکید فرمودند.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اظهار کرد: در زمان جنگ تکلیف ما این بود که در سنگر رزم حاضر باشیم و امروز تکلیف، شرکت در انتخابات و برگزیدن اصلح‌ترین نمایندگان است، ان‌شاالله بار دیگر ملت ایران، جشن ملی پیروزی را به رخ استکبار جهانی خواهند کشید و به دنیا خواهند فهماند که تفکر ما همان تفکر جوانان انقلابی در حمایت از آرمان‌های امام راحل (ره) و رهبر عظیم الشأن انقلاب (مدظله العالی) است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.