همزمان با چهارمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر، ساختمان جدید صندوق قرض الحسنه ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز با حضور حجت الاسلام محمدحسنی، و امیر دریادار سیاری به بهره برداری رسید.

ساختمان جدید صندوق قرض الحسنه ستاد ارتش افتتاح شدبه گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با چهارمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر، ساختمان جدید صندوق قرض الحسنه ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز (سه شنبه) با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و امیر دریادار سیاری، رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش به بهره برداری رسید.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی آجا در این مراسم، ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و تقدیر و تشکر از دست اندرکاران افتتاح صندوق قرض الحسنه ستاد ارتش، گفت: صندوق‌های قرض الحسنه با هدف برطرف ساختن بخشی از نیاز‌ها و مشکلات مالی کارکنان با شرایط آسان و بدون بهره، ایجاد شده و کارشان از اجر و پاداش زیادی برخوردار است، چرا که قرآن کریم می‌فرماید: هرکس به نیازمندی قرض دهد، گویی به خداوند قرض داده است.

او در ادامه با اشاره به حمایت‌های اثربخش فرماندهی معظم کل قوا و آحاد فرماندهان از راه‌اندازی و تداوم کار صندوق‌های قرض الحسنه ارتش که در سطح نیرو‌های مسلح منحصر به فرد هستند، گفت: با عنایات الهی و توجه ویژه سامانه فرماندهی، امیدواریم اعتبارات این صندوق‌ها افزایش یابد تا بتوانیم با اعطای تسهیلات بیشتر، مشکلات و نیازمندی‌های مالی کارکنان بیشتری را برطرف نماییم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه مواردی از جمله فرهنگ سازی در خصوص جذب پول‌ها و سرمایه‌های سرگردان خیرین و نیکوکاران و تمرکز آن‌ها در صندوق‌های قرض الحسنه و افزایش اعتبارات صندوق‌ها با حمایت سامانه فرماندهی را از جمله راه‌کار‌های توسعه خدمات صندوق‌های عام المنفعه در سطح ارتش جمهوری اسلامی ایران برشمرد و افزود: حمایت از کار‌های خیر و برطرف ساختن مشکلات نیازمندان از جمله توفیقاتی است که پاداش آن‌ها از حساب و کتاب خارج است؛ بویژه امور قرض الحسنه که به تعبیر امام صادق (ع)، ثواب قرض دادن و گره گشایی از کار مومن همچون شهیدی است که در رکاب رسول خدا (ص) و در معرکه جهاد با دشمن به شهادت رسیده است.

حجت الاسلام  محمدحسنی در ادامه سخنانش انقلاب اسلامی را یک معجزه تاریخی دانست که معجزه‌گر آن حضرت امام خمینی (ره) بود و این انقلاب با همراهی و همدلی مردم همیشه درصحنه ایران اسلامی با گذشت بیش از چهل سال از عمر پر برکتش همچنان در دنیا می‌درخشد و خار چشم استکبار جهانی است.

او در ادامه با تاکید بر اینکه همه ما در ایران اسلامی مستأجر شهدائیم و باید قدر این نعمت را بدانیم و راهشان را ادامه دهیم، گفت: انتظار شهیدان از ما این است که در همه صحنه‌های انقلاب بویژه راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن ماه امسال، حضوری پرشور و حداکثری داشته باشیم.

در ادامه این مراسم، امیر دریادار سیاری، رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش نیز با تبریک ایام الله دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره امام (ره) و شهدای انقلاب اسلامی گفت: همانگونه که حضرت آقا فرمودند، ما هرچه داریم از برکت شهداست لذا باید راهشان را ادامه داده و تکلیفمان را نسبت به آن‌ها ادا نماییم و ان‌شاءالله در گام دوم انقلاب شاهد پیروزی‌های بیشتری نسبت به گام اول انقلاب باشیم.

او در ادامه با تقدیر از دست اندرکاران صندوق قرض الحسنه ستاد ارتش، گفت: امیدواریم اعتبارات و سرمایه‌های صندوق‌های قرض الحسنه به گونه‌ای افزایش یابد که هر زمان کارکنان به وام و تسهیلات نیاز داشتند بدون وقفه زمانی امکان اعطای وام به همه متقاضیان فراهم شود و ان‌شاء‌الله با حمایت‌های ممکن، مسیر بهره مندی کارکنان از تسهیلات صندوق‌ها هموارتر شود.

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین حسین صنعت پور امیری، رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش نیز گزارشی از روند ساخت و تجهیز ساختمان جدید صندوق قرض الحسنه این ستاد ارائه کرد و در انتها از دست اندرکاران و عوامل اجرایی ساخت ساختمان این صندوق تقدیر بعمل آمد.
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا مشتعلی
۱۱:۲۳ ۲۲ دی ۱۴۰۰
با سلام الحمدلله که به تلفن هاهم که پاسخ نمیدهید ما سوالاتتون از کی بپرسیم
آخرین اخبار