سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تایید صلاحیت کاندیدا‌های فاقد شرایط مُنکری بزرگ است

نماینده، ولی فقیه در کردستان بر لزوم حساسیت شورای نگهبان در بررسی صلاحیت افراد توانمند و متعهد تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، آیت‌الله سیدمحمد حسینی شاهرودی عصر سه‌شنبه در پنجمین جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان اظهار داشت: باید افرادی متعهد، معتقد، توانمند و شایسته برای کسب کرسی نمایندگی مردم تایید صلاحیت شوند و نسبت به این موضوع مهم بی‌توجه نبود.

او همچین خواستار شفاف اعلام شدن علت رد صلاحیت کاندیدا‌ها شد و اضافه کرد: نیاز است قانون انتخابات اصلاح شود و از همان زمان ثبت‌نام اجازه ورود افرادی که شرایط و صلاحیت کاندیدایی ندارند، داده نشود تا در مراحل بعد نیازی به حذف آن‌ها نباشد.

نماینده، ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه کسانی که در تایید صلاحیت افراد متعهد و معتقد سنگ‌اندازی می‌کنند باید در پیشگاه خداوند متعال پاسخگو باشند، یادآور شد: همه باید برای برگزاری انتخاباتی پرشور و با مشارکت بالا تلاش خود را بکار گیریم.

آیت‌الله حسینی شاهرودی در بخش دیگری از سخنانش افزود: تلاش کنیم جامعه را به سمت جامعه‌ای آرمانی، ارزشی و اسلامی پیش ببریم، همچنانکه اکنون نیز دارای کشوری خوب با مردمانی انقلابی و معتقد به آموزه‌های اسلامی هستیم.

او تاکید کرد: اگر به جامعه و ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر در آن بی‌توجه باشیم، ضربه بزرگی به کشور و اسلام زده‌ایم، بنابراین همه باید در برابر آسیب‌ها و مشکلات احساس مسوولیت کنیم.

نماینده، ولی فقیه در کردستان به لزوم مقابله با فساد در جامعه برای موفقیت کشور اشاره کرد و گفت: تا زمانی که به شایسته‌سالاری توجه نشده و افراد آگاه و توانمند در جایگاه خود قرار نگیرند جامعه اصلاح نمی‌شود.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.