سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار خاش:

دهه فجر فرصتی مناسب برای بیان خدمات نظام است

فرماندار خاش گفت: ایام گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی فرصتی مناسب و ارزشمند برای بیان خدمات نظام و تجلیل از تلاش‌های مستمر دولتمردان است که به توسعه، عمران و آبادانی کشور، استان و منطقه می‌اندیشند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،صاحب گل صالحی فرماندار خاش در نشست مشترک علما و معتمدان شیعه و سنی خاش اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده به اقشار جامعه و دولتمردان تکلیف کرده که اهداف متعالی اسلام و انقلاب را عزتمندانه به پیش ببرند.

او افزود: در روز‌های آینده رویداد‌های مهمی را در پیش داریم که کانون همدلی، انسجام، همبستگی و نمایش اتحاد یکپارچه ملت بزرگ ایران هستند.

فرماندار خاش گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن، بزرگداشت چهلمین روز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب با حضور پرشور و حماسی مردم همیشه در صحنه کشورمان بهترین فرصت برای به نمایش گذاشتن اقتدار و عظمت ایران سربلند است.

او  اظهار داشت: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز عرصه وحدت و همدلی ملت ایران خواهد بود که باری دیگر ابهت این نظام و مردمی بودن آن به نمایش گذاشته می‌شود.

جشنواره کودک مسلمان بلوچ، نمایشگاه دستاورد‌های دانش آموزان و کودکان زیر پوشش کانون پرورش فکری، نمایشگاه عکس، کتاب و مطبوعات و ایستگاه صلواتی در دانشکده صنعت و معدن خاش به مناسبت گرامیداشت دهه فجر برپا شد.

خاش از توابع سیستان و بلوچستان در ۱۸۵ کیلومتری زاهدان مرکز این استان و در مسیر ترانزیتی چابهار - میلک واقع شده است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.