فرماندار ایرانشهر گفت: ۱۳۰طرح خودکفایی، مسکونی و ورزشی با اعتباری افزون‌بر ۵٠ میلیارد ریال همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر در این شهرستان افتتاح شد.

۱۳۰طرح در ایرانشهر افتتاح شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ابوذر کوثری فرماندار ایرانشهر اظهار داشت: در حوزه خودکفایی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در قالب سوزن دوزی، خیاطی، کشاورزی، دامداری، شیلات، پرورش طیور، صنایع غذایی و صنایع دستی با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال، چهار واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد با اعتبار ٢ میلیارد ریال و زمین چمن روستای آبادان از توابع بخش مرکزی با اعتبار سه میلیارد و ٩٠٠ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

او  بیان کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها زمینه اشتغال بیش‌از ٣٠٠ نفر در شهرستان ایرانشهر فراهم شده است.

فرماندار ایرانشهر گفت: در ایام الله دهه فجر بیش‌از ۱۰۰طرح و پروژه مختلف عمرانی، آموزشی، خدماتی، تولیدی، کشاورزی، ورزشی و اشتغالزایی در سطح شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

او  اظهار داشت: برای اجرای این پروژه‌ها افزون‌بر ١٧٠ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

کوثری دهه مبارک فجر را فرصتی مناسب برای ارائه خدمات نظام جمهوری اسلامی در منطقه دانست و افزود: خدمات نظام در مناطق مختلف کشور همچون خورشید می‌درخشد.

ایرانشهر از توابع سیستان و بلوچستان در ۳۳۷ کیلومتری زاهدان مرکز این استان و در مسیر ترانزیتی چابهار - میلک واقع شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار