سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منافع و حقوق کارگران باید حفظ شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه موضوعات کارگری یکی از اساسی‌ترین مسائل استان است، گفت: تأمین امنیت شغلی و جلوگیری از تضییع حقوق کارگران دارای اهمیت بالایی بوده و در همه حال باید منافع و حقوق کارگران مد نظر قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،علیار راستگو معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی  در جلسه کمیسیون کارگری استان، در خصوص موضوع واگذاری بهره‌برداری از نیروگاه سهند بناب و نگرانی کارکنان این واحد، افزود: کمیسیون کارگری استان مرجع تصمیم‌گیری در زمینه مسائل کارگری بوده و مصوبات آن لازم‌الاجرا است.

او اضافه کرد: به‌منظور رفع مشکلات این واحد باید قرارداد منعقد شده با پیمانکار جدید توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بررسی و نتایج نهایی به این کمیسیون ارائه شود.

او خاطرنشان کرد: تا زمانی که گزارش نهایی اعلام نشده بحث واگذاری به‌منظور بهره‌برداری متوقف بوده و بهره‌بردار قبلی موظف به ادامه روند کار خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، راستگو در ادامه در خصوص مشکلات کارگری پتروشیمی تبریز، گفت: با توجه به اینکه این موضوع یک موضوع ملی بوده و تنها مرتبط با استان نیست، براین اساس مشکلات موجود در قالب پیشنهاد به کمیسیون کارگری شورای امنیت کشور ارسال خواهد شد تا تصمیمات نهایی اخذ شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.