سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تنور انتخابات در حوزه انتخابیه ساوجبلاغ گرمتر می‌شود

فرماندار ساوجبلاغ گفت: تعداد داوطلبان مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه ساوجبلاغ افزایش یافت.

ابوالقاسم پالیزگیر، فرماندار ساوجبلاغ در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،گفت: از ۵۳ نامزد ثبت نامی حوزه انتخابیه ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان ۱۱ نفر در مرحله اول تایید ۲ نفر انصراف و ۱۱ نفر مورد تایید و مابقی عدم احراز صلاحیت آن‌ها اعلام شد.

رئیس حوزه انتخابیه ساوجبلاغ از افزایش تعداد دواطلبان در این حوزه انتخابیه خبر داد و افزود: در حال حاضر تعداد داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم در این حوزه انتخابیه به ۱۹ نفر رسید.

او گفت: با بررسی بیشتر، صلاحیت ۸ نفر دیگر از داوطلب مورد تائید قرار گرفت و تعداد کاندیداتور‌های این حوزه به ۱۹ نفر رسید.

پالیزگیر افزود: مابقی ثبت نامی‌ها در این حوزه انتخابیه نتوانستند شرایط احراز صلاحیت را کسب کنند که موارد عدم احراز به صورت محرمانه به نامزد‌ها اعلام شد.

فرماندار ساوجبلاغ افزود: حسب قانون فرماندار و تمام دستگاه‌های دولتی اجازه حمایت از هیچ کاندیدی را ندارند و اگر دستگاه دولتی از امکانات خود برای کاندیدی فعالیت کند حسب قانون مجازات‌های خاصی در این خصوص وجود دارد که شدیدا برخورد می‌شود.

او در ادامه گفت: اسامی قطعی نامزد‌ها ۲۲ بهمن به مراکز حوزه‌های انتخابیه توسط وزارت کشور اعلام می‌شود و در تاریخ ۲۳ بهمن آگهی اسامی نامزد‌های تأیید شده منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/د.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.