فرماندار کرج گفت:پای داوطلبان انتخابات مجلس قبل از موعد قانونی به فضاهای مجازی باز نشود.

تبلیغات پیش از موعد کاندیداها در شبکه های مجازی جرم استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،فرماندار مرکز حوزه انتخابیه شهرستانهای کرج، فردیس و اشتهارد خطاب به کاندیداها و کاربران فضای مجازی گفت: تمامی فعالیت ها در فضای مجازی در جریان رصد و پایش لحظه ای است و هرگونه تبلیغات پیش از شروع تبلیغات قانونی، جرم محسوب شده و برابر قانون با آن برخورد خواهد شد.

 غفور قاسم پور در واکنش به آغاز تبلیغات زودهنگام داوطلبان و تخلفات محرز کاندیدا‌ها با تبلیغات سوء در فضا‌ها و شبکه‌های مجازی گفت: اسامی قطعی ۲۲ بهمن ماه اعلام خواهد شد و افراد تأیید صلاحیت شده از تاریخ ۲۳ بهمن ماه به مدت ۸ روز فرصت دارند تا تبلیغات قانونی داشته باشند.

او براین اساس هرگونه تحرک و فعالیتی را تحت هر عنوانی در شبکه‌های مجازی تخلف و جرم دانست و افزود: طبق ماده ۵۶ قانون انتخابات، فعالیت تبلیغاتی پیش از موعد قانونی ممنوع بوده و با متخلفین برابر قانون برخورد خواهیم کرد.

فرماندار شهرستان کرج با بیان اینکه تحرکات مجازی دوسویه، جرم در جرم تلقی می‌شود؛ افزود: علاوه بر کاندیداها، کاربرانی که نسبت به بازنشر مطالب و تبلیغات غیرمجاز در فضای مجازی اقدام می‌کنند نیز مجرم تلقی می‌شوند و در صورت تأیید صلاحیت نیز مرتکب تخلف شده و با گزارش مستند و درج در پرونده، به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.