فرماندار کرج گفت:مدیران سعی کنند در بحث انتخابات خود را از هر گونه شائبه بدور نگه دارند.

تریبون ها سخنگو و مبلغ نامزدها نباشندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،غفور قاسم پور فرماندار کرج با بیان اینکه ۲۳ بهمن زمان قانونی تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس است گفت : کسی حق تبلیغ پیش از موعد را ندارد و نباید اجازه داده شود که این دهه تریبون محافل و سخنرانی ها به سمت تبلیغات انتخاباتی برود‌.

فرماندار کرج افزود :بیطرفی کامل دستگاه های اجرایی ضروری است و مدیران سعی کنند خود را از هر گونه شائبه بدور نگه دارند و طرفداری از نامزدی خاص در برنامه های این ایام و استفاده از اموال دولتی به نفع نامزدها خلاف قانون است.

قاسم پور در ادامه با اشاره به برنامه های دهه فجر گفت :هفته آتی دهه فجر نیز برگزاری انتخابات دوم اسفند را در پیش داریم که همزمانی آن با چله دوم انقلاب ضرورت برنامه ریزی هر چه باشکوه تر برنامه های دو ماه پایانی سال را می طلبد و امسال دهه فجر با چهلمین روز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی مقارن است و تلفیق این دو رویداد رنگ و بوی خاصی به برنامه های دهه فجر ۹۸ می بخشد. 

فرماندار کرج از مدیران عضو در ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان کرج خواست تا سریعتر برنامه ها و پروژه های آماده بهره برداری در این دهه را نیز به فرمانداری اعلام کنند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.