سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کریمی: بازی دربی همیشه حساسیت خاص خودش را دارد/ دیاباته یکی از بهترین بازیکنان این فصل بوده است

هافبک تیم فوتبال استقلال تهران: از همین حالا خودمان را برای دیدار با پرسپولیس آماده می‌کنیم و دربی همیشه حساسیت خاص خودش را دارد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسالگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی کریمی هافبک تیم فوتبال استقلال تهران پس از دیدار با نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: مهم سه امتیاز بازی بود که کسب کردیم، در چند روز گذشته نیز برای انجام ۲ بازی سفرهای متعددی داشتیم و از همین حالا خودمان را  برای دیدار با پرسپولیس آماده می‌ کنیم.

او افزود: بازی دربی همیشه حساسیت خاص خودش را دارد، چون در دیدار رفت سه امتیاز را از دست دادیم تلاش می‌کنیم که یک بازی خوب را از خود به نمایش بگذاریم و بتوانیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.  به دلیل برد‌هایمان در لیگ قهرمانان آسیا مبلغی را باشگاه از AFC دریافت کرد و ما هم شارژ مالی شدیم.


بیشتر بخوانید: هنرپیشه معروف پرسپولیسی تماشاگر دیدار استقلال + عکس


کریمی با اشاره به عملکرد دیاباته گفت: قطعا همه می‌دانند دیاباته یکی از بهترین بازیکنان این فصل بوده و بودنش در تیم خیلی تاثیر دارد، دلیل این که ترکیب ابتدای بازی اینگونه انتخاب شد این بود که چند مصدوم و محروم داشتیم وبه همین دلیل دست مربی تنگ بود، ولی خوب بازی کردیم و بازی را بردیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.