بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران گفت: طولانی‌تر شدن فرآیند انتخاب سرمربی به تیم ملی ضربه می‌زند و هر گزینه‌ای که قرار است هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرد باید زودتر کارش را شروع کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،   روزبه چشمی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران پس از بازی برابر نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: خداراشکر با ارائه یک بازی خوب توانستیم ۳ امتیاز این بازی را کسب کنیم.  

چشمی در پاسخ به این سوال که بازیکنان استقلال برای بازی‌های پلی آف لیگ قهرمانان آسیا چقدر پاداش دریافت کردند گفت: این سوال را باید پس از همان بازی‌ها می‌پرسیدید، زیرا در حال حاضر چیزی یادم نیست.  

بازیکن استقلال درباره شهرآورد پایتخت اظهار داشت: درباره شهرآورد یک جمله کلیشه‌ای وجود دارد و گفته می‌شود این بازی هم مانند بقیه بازی‌ها ۳ امتیاز دارد. این بازی همیشه حساسیت‌هایی برای هواداران دارد و  اگر بتوانیم ۳ امتیاز بازی با پرسپولیس را بگیریم، هم شرایط خودمان بهتر می‌شود و هم می‌توانیم روند خوبمان را ادامه دهیم.


بیشتر بخوانید: میلیچ: شایسته پیروزی بودیم/ نیاز شدیدی به ۳ امتیاز بازی با پرسپولیس داریم


او در خصوص شرایط تیم ملی و انتخاب سرمربی ایرانی برای این تیم گفت: به اعتقاد من پس از جام ملت‌ها و رفتن کی روش، خیلی‌ها پیشبینی این اتفاقات را می‌کردند. ویلموتس آمد و با تیم نتیجه نگرفت. در حال حاضر شرایط سختی برای تیم ملی ایجاد شده است و در مقطع حساسی قرار داریم.  

بازیکن تیم ملی کشورمان درباره انتخاب سرمربی تیم ملی بیان کرد: طولانی‌تر شدن پروسه انتخاب سرمربی، به تیم ملی ضربه می‌زند. فروردین بازی‌های دور برگشت مقدماتی جام ملت‌ها و جام جهانی آغاز می‌شود و ما باید در تمام این بازی‌ها برنده باشیم.   به اعتقاد من هر کسی، چه سرمربی ایرانی و چه خارجی، قرار است برای هدایت تیم ملی انتخاب شود، باید زودتر کارش را شروع کند، زیرا حیف است پس از ۲ دوره صعود به جام جهانی، این بار در همان مرحله گروهی حذف شویم. این اتفاق برای فوتبال ایران که همیشه حریف اول را در آسیا می‌زند، خوشایند نیست.

چشمی درباره دریافتی بازیکنان استقلال در فصل جاری هم گفت: با دریافتی که پیش از شروع تمرینات داشتیم، حدود ۴۰ درصد از مبلغ قرادادمان پرداخت شده است.


بیشتر بخوانید: یزدانی: مصدومیتم به خاطر اشتباه خودم بود/ از لحاظ جسمانی عقب هستم


او درباره بستن بازوبند کاپیتانی استقلال در این دیدار تصریح کرد: در این باره باید از مجیدی سوال کنید، زیرا سرمربی تمی تعیین می‌کند چه کسی بازوبند کاپیتانی را ببندد و برای این بازی هم با تصمیم ایشان من بازوبند را بستم. یک نیمه وریا در زمین نبود و مسئولیت کاپیتانی با من بود. پس از آمدن وریا هم بازوبند را به او تحویل دادم. این به  نظر سرمربی تیم بستگی دارد و در حیطه کاری او است.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۶:۵۹ ۱۷ بهمن ۱۳۹۸
استقلال ۲ پرسپولیس ۱
آخرین اخبار