بازیکن تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: به نظرم در اواخر بازی یک پنالتی صددرصد برای ما گرفته نشد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آرمان قاسمی بازیکن تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان درباره شکست این تیم برابر تیم استقلال اظهار کرد: با توجه به شرایط توانستیم گل اول به استقلال بزنیم  و بازی تا قبل از گل استقلال در اختیار ما بود اما متاسفانه روی غفلت و اشتباهی که خودمان مرتکب شدیم گل تساوی را دریافت کردیم. بازی پایاپای بود  اما استقلال در شروه تیمه دوم از تجربه خود استفاده کرد و گل دوم خود را زود به ثمر رساند.

او ادامه داد: فکر نمی‌کنم استقلال به جزء همان ۲ گل موقعیت گلزنی داشت و توپ و میدان در اختیار ما بود، اما نتوانستیم استفاده کنیم و به نظرم در اواخر بازی یک پنالتی صددرصد برای ما گرفته نشد و اگر آن ضربه پنالتی گرفته می‌شد این احتمال وجود داشت که با تساوی زمین مسابقه را ترک می‌کردیم و شرمنده هواداران خود نمی‌شدیم.

قاسمی درباره اعتراض هواداران استقلال به وقت تلف کردن بازیکنان نفت مسجد سلیمان گفت: به هر حال فیلم این بازی موجود است که ما بعد از زدن گل، بازی منصفانه‌ای ارائه کردیم و یک بار هم به زمین نیفتادیم، اما زمانی که استقلال جلو افتاد بازیکنان این تیم به زمین می‌افتادند. به هر حال این اتفاق طبیعی بود، چون بازیکنان استقلال خسته‌تر بودند و بازی آسیایی برگزار کرده بودند. البته زمانی که فیلم بازی را نگاه کنید متوجه می‌شوید که تیم ما بیشتر وقت تلف کرد یا استقلالی‌ها این کار را انجام می‌دادند.


بیشتر بخوانید: استقلال ۲ - نفت مسجدسلیمان یک/ شاگردان مجیدی با کامبک به استقبال دربی رفتند


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار