سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح و کلنگ زنی ۱۱۴ طرح همزمان با ایام الله دهه فجر در بهار

فرماندار شهرستان بهار از افتتاح و کلنگ زنی ۱۱۴ طرح با اعتبار ۵۷ میلیارد تومان همزمان با ایام الله دهه فجرامسال در این شهرستان خبر داد.

احسان قنبری فرماندار شهرستان بهار، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،با اشاره به اینکه به فرارسیدن ایام الله دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) است وما باید قدردان این انقلاب باشیم چرا که انقلاب اسلامی هدیه الهی به ملت ایران اسلامی است.

او افزود: امروز دست‌هایی در کار است که می‌خواهد ارزش‌های انقلاب اسلامی به فراموشی سپرده شود، اما حضور با شکوه مردم در تشییع پیکر سردار سلیمانی به ارزش‌های انقلاب اسلامی جان داد.

احسان قنبری ادامه داد: خلوص در ولایتمداری، عبور از مشکلات با تقوی، خستگی ناپذیری، روحیه ضد استکباری، وفاداری به نظام بدون حساب کشی و توکل به خدا و مردم را از دیگر ویژگی‌های مهم شخصیتی سردار سلیمانی بود.


احسان قنبری با اشاره برنامه‌های دهه فجر گفت: در طول دهه فجر بیش از ۳۰۰ عنوان برنامه فرهنگی، هنری، مذهبی در سطح شهرستان بهار اجرایی خواهد شد.،

قنبری اظهار داشت: دردهه مبارک فجر ۲۸ طرح با اعتباری بالغ بر ۸/۵ میلیارد تومان در این شهرستان کلنگ‌زنی می‌شود.

او بیان کرد: همچنین در دهه فجر امسال ۸۶ طرح  با اعتباری بالغ بر ۵۸میلیارد و ۸۶۰ میلیون  تومان در شهرستان بهار به بهره‌برداری می‌رسد.
انتهای پیام/ج

برچسب ها: فرمانداری ، افتتاح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.