فرماندار اسدآباد گفت: ۶۸ پروژه در اسدآباد با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۹۷۹ ملیون پیش بینی شده است.

بهره برداری ۶۸ پروژه با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۹۷۹ میلیون در اسدآبادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، درویشی  فرماندار اسدآباد از برگزاری ۲۵۹برنامه شاخص در ایام الله دهه فجر اسدآباد خبر داد و گفت: در این ایام۶۸پروژه با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۹۷۹ ملیون در اسدآباد افتتاح و کلنگ زنی می شود.

او با اشاره به برخی برنامه های در است اجرای در شهرستان اسد آباد بیان کرد: برگزاری۴یادواره شهدا،دو همایش پیاده روی،جشنواره اسب سواری و ۱۷برنامه مربوط به ورزش از اهم برنامه های دهه فجر در اسدآباد است.

فرماندار اسدآباد با اشاره به ۲پروژه شاخص  افتتاح استخرآزادی و دانشکده فنی،حرفه ای ، گفت: استخر بلافاصله پس از افتتاح آماده استفاده برای همشهریان و دانشکده فنی،حرفه ای نیز از سال تحصیلی آینده پذیرای دانشجویان خواهد بود.

درویشی با بیان اینکه این دو پروژه با اعتباری بالغ بر۱۲میلیارد تومان ساخته شده اند، گفت: استخر آزادی  این شهر پس از ۲۶ سال در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

او با بیان این پروژه در سال۷۲کلنگ زنی شده است، گفت:  این طرح عمرانی  توسط وزیر ورزش افتتاح خواهد شد.

فرماندار اسدآباد با بیان اینکه استخر آزادی از پروژه‌های مهمی بود که در دو و نیم دهه اخیر به یک دغدغه تبدیل شده بود، گفت:  دو طرح چمن مصنوعی در مجموعه آزادی و شهرآجین نیز در شهرستان افتتاح خواهد شد.

درویشی بیان کرد: برای مجموعه در حال ساخت ورزشی بانوان که ساخت آن از سال۸۴شروع شده نیز ۲ و نیم میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات متوازن تخصیص یافته است و در تابستان سال۹۹به بهره برداری می رسد.

او با بیان اینکه استخرآموزشی شنا نیز دیگر پروژه اولویت دار شهرستان اسدآباد است، گفت: این طرخ با۶۵ درصد پیشرفت در ساخت نیازمند۶میلیارد تومان اعتبار دیگر برای افتتاح است.

فرماندار اسدآباد گفت: در سال تحصیلی جدید  دو مدرسه ۱۲ کلاسه ی شهیدسعیدی و مدرسه ۲۱ کلاسه ی شهرک سیداحمد آماده ثبت نام دانش آموزان عزیز خواهد بود تا مشکل کمبود فضای فیزیکی مدارس حل شـود.

درویشی افزود: کتابخانه استاندارد نیز که یک پروژه ۷ ساله است از اداره راه و شهرسازی به اداره کتابخانه ها واگذار شده و ادامه ساخت آن در سال۹۹ بطور جدی انجام خواهد شد

او به سد  نعمت آباد اشاره کرد و گفت:  این سد  نیز به عنوان یکی از پروژه های شاخص در مراحل نهایی افتتاح قرار داشته و مقرر شده است از این منطقه بعنوان یک منطقه تفریحی،توریستی نیز استفاده شود.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: طرح عمرانی ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار