اعزام ۲۸۰ دانش‌آموز تویسرکانی در قالب راهیان نور

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان از اعزام ۲۸۰ دانش‌آموز به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.

اعزام ۲۸۰ دانش‌آموز تویسرکانی به راهیان نوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سیاهوشی شب گذشته در نشست خبری با اصحاب رسانه با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه انقلاب معادله جهانی را به هم ریخت افزود: امروز ایران اسلامی با رهبری امام راحل و رهبر معظم انقلاب به برکت خون شهیدان به عنوان یک نظام قدرتمند در منطقه و جهان مطرح است.

او با بیان اینکه دشمنی امروز آمریکا با ما ذاتی است و مباحث هسته‌ای، موشکی و... بهانه است ادامه داد: ملت ایران با قیام علیه طاغوت به رهبری امام از زیر یوغ استکبار خارج شد امروز نیز با توکل به عنایات خداوند و هدایت‌های ولایت فقیه و حمایت همه‌جانبه مردم غیرتمند به عنوان یک قدرت جهانی مطرح هستیم.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به شکسته شدن هیمنه آمریکا در بین ملت‌های دنیا اظهار داشت: به برکت خون سردار شهید سپهبد سلیمانی ضربه سختی به آمریکا که مدعی ابرقدرتی جهان را داشت، زده شد.

او به برنامه‌های دهه فجر اشاره کرد و گفت: بیش از ۱۵۰ برنامه متنوع فرهنگی، هنری و بصیرتی در رده‌های مختلف بسیج در شهرستان تویسرکان در ایام با شکوه بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب برگزار می‌شود.

سیاهوشی از اعزام ۲۸۰ دانش‌آموز در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد و بیان کرد: اعزام ۶ اتوبوس زائر چهار یادمان در مناطق عملیاتی جنوب به عنوان نخستین برنامه گرامیداشت آغاز چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب در تویسرکان انجام شد.

او به برگزاری ۶ یادواره شهید و همزمان با گرامیداشت یاد شهید حاج قاسم سلیمانی در ایام‌الله دهه فجر اشاره کرد و افزود: همایش شهید مقاومت «حاج قاسم سلیمانی» زنگ انقلاب و برنامه صبحگاه مشترک در نخستین روز از دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان جشن انقلاب، مسابقه کتابخوانی، زنگ انقلاب و صبحگاه دانش‌آموزی، اعزام راویان دفاع مقدس به مدارس، سرکشی از خانواده معظم شهدا، نشست‌های بصیرتی و روشنگری، مسابقه نقاشی و کاریکاتور، مسابقات بومی محلی عشایر، جشن انقلاب و نهضت روشنگری، نشست بصیرتی اصناف و بازاریان از برنامه‌های روز‌های پربرکت دهه فجر عنوان کرد.

اوبا اشاره به برگزاری نمایشگاه هنر‌های دستی و تجسمی و مسابقه کتابخوانی بیان کرد: یادواره شهدای حوزه و چهلم شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با سخنرانی آیت‌الله شعبانی در مسجد جامع سرکان برگزار می‌شود.

سیاهوشی با اشاره به افتتاح خانه عالم روستای قلعه‌نو و پایگاه مقاومت امام حسن مجتبی (ع) روستای باباپیرعلی و پایگاه مقاومت انصارالامام (ع) روستای قلی‌لاله گفت: اجرای گروه سرود در روز ۲۲ بهمن ماه در میدان شهید فرشید، ویزیت رایگان و خدمات درمانی، مسابقات ورزشی بومی ـ محلی، جشنواره غذای محلی، میز خدمت جهادی و کوهنوردی شورای حوزه و ارکان گردان در ایام‌الله دهه مبارک فجر را خواهیم داشت.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار