سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاثیر نقش مدارس در پیشگیری از بیماری‌ها

مسئول مراقب سلامت پایگاه سلامت شباب گفت: نقش مدارس و سفیران سلامت دانش آموزی در فرهنگ خودمراقبتی و پیشگیری از بیماری‌ها پر اهمیت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛  مهین داودی نسب مسئول مراقب سلامت پایگاه سلامت شباب گفت: فرهنگ خودمراقبتی و پیشگیری از بیماری ها و همچنین رعایت بهداشت ، باید در جامعه به صورت یک فرهنگ عمومی درآید که در همین راستا نقش مدارس و سفیران سلامت دانش آموزی بسیار پراهمیت است.

او ادامه داد: بدین منظور ، زنگ پویش ملی مبارزه با سرطان در دبیرستان متوسطه اول الزهرا (س) و دبیرستان حضرت مریم (س) شهر شباب ، نواخته شد.

مسئول مراقب سلامت پایگاه سلامت شهر شباب اظهار کرد:  این پویش با شعار ، سرطان ، قابل پیشگیری و درمان است با خود مراقبتی و امید ، فعالیت های مختلفی را انجام داده است.

او بیان کرد: از جمله اهداف اصلی این پویش می‌توان به افزایش آگاهی و جلب مشارکت مردم در خصوص قابل پیشگیری بودن سرطان و شیوه‌های آن ، اصلاح باور‌های نادرست مردم در خصوص سرطان از جمله درمان ناپذیر بودن آن و همچنین کنترل عوامل ایجاد کننده سرطان با تاکید بر مشکلات منطقه‌ای می باشد.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.