معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت شهرستان چرداول گفت: داشتن سبک زندگی سالم نقش چشمگیری در کاهش ابتلا به انواع سرطان‌ها دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ صادقی معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت شهرستان چرداول گفت: داشتن سبک زندگی سالم نقش چشمگیری در کاهش ابتلا به انواع سرطان‌ها دارد زیرا امروزه سرطان‌ها از علل عمده مرگ و میر در جهان محسوب می‌شوند و برخی از سرطان‌ها در صورت تشخیص به موقع به راحتی قابل درمان هستند.

او ادامه داد: ۱ تا ۷ بهمن ماه سال جاری به عنوان پویش ملی مبارزه با سرطان و با شعار سرطان قابل پیشگیری و درمان است با خود مراقبتی و امید ، نامگذاری شده است .

معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت شهرستان چرداول بیان کرد: بدین منظور امروز جلسه درون بخشی به مناسبت هفته ملی پویش سرطان و با هدف اطلاع رسانی پویش ملی مبارزه با سرطان و کاهش بروز و مرگ و میر ناشی از آن برگزار گردید.

او اظهار کرد: بهبود زندگی بیماران مبتلا به سرطان، افزایش آگاهی و ارتقای سواد سلامت و جلب مشارکت مردم درخصوص قابل پیشگیری بودن سرطان، خودمراقبتی وغیره از دیگر اهداف برگزاری این جلسه بود.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.