سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح آمایش اتباع خارجی در خراسان رضوی تمدید شد

مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی خراسان رضوی گفت:۱۵۰هزار نفر از اتباع خارجی در خراسان رضوی مشمول طرح آمایش هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد تقی هاشمی مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری خراسان رضوی گفت: اجرای چهاردهمین طرح آمایش و تمدید یک ساله اقامت پناهندگان و اتباع خارجی دارای کارت آمایش در این استان تا روز ۲۴ بهمن تمدید شد.

 
او ادامه داد: آن دسته از اتباع خارجی ساکن خراسان رضوی که دارای "کارت آمایش ۱۳" بوده و تغییراتی در خانوار آن‌ها ایجاد شده می‌توانند تغییرات صورت گرفته را از هم‌ اکنون اعمال نموده و در مرحله ۱۴ طرح آمایش شرکت کنند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری خراسان رضوی گفت: از مزایای کارت آمایش ۱۴ این است که اگر تبعه خارجی متقاضی اشتغال باشد، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی پاسخگوی او  خواهد بود.همچنین داشتن این کارت برای ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع خارجی در مدارس، مراجعات بانکی و رفت و آمد‌های بین شهری در داخل کشور ضروری است.

هاشمی افزود: اتباع خارجی از امروز ۷ بهمن به مدت دوهفته کاری فرصت دارند به ۱۴ دفتر وابسته به اداره کل اتباع و مهاجران خارجی استانداری خراسان رضوی در مشهد مراجعه کنند.
 
او ادامه داد: ۱۵۰هزار نفر از اتباع خارجی در خراسان رضوی مشمول طرح آمایش هستند. در این مرحله از آمایش پناهندگان و اتباع خارجی موضوع سلامت و بهداشت آن‌ها مطرح است و پس از طی مراحل لازم کارت سلامت دریافت می‌کنند.


مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری خراسان رضوی گفت: ۳۲۰ هزار پناهنده و مهاجر در این استان حضور دارند. بر این اساس خراسان رضوی دومین استان در ایران از حیث جمعیت پناهندگان و مهاجران خارجی است.
 
انتهای پیام//ا.د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.