سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳۸ هزار بیمار خاص و صعب العلاج چشم انتظار کمک

رئیس شورای عالی بیماران خاص و صعب العلاج استان کرمانشاه از وجود بیش از ۳۸ هزار بیمار خاص و صعب العلاج در این استان خبر داد.

 به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حسین بیگلری امروز یکشنبه در شورای اداری استان کرمانشاه که در استانداری برگزار شد گفت:در حال حاضر حدود ۳۸ هزار و ۵۰۰ بیمار خاص و صعب العلاج در استان کرمانشاه داریم.

رئیس شورای عالی بیماران خاص و صعب العلاج استان کرمانشاه با بیان اینکه بسیاری از این بیماران با مشکلات مالی مواجه هستند، افزود: شورای عالی بیماران خاص و صعب العلاج استان بودجه دولتی برای کمک به این بیماران ندارد و فقط از کمک‌های مردمی در این راستا استفاده می‌شود.

این مسئول ادامه داد: این در حالی است که داروهای خارجی از تعرفه داروخانه‌ها خارج است و هزینه‌ها بسیار بالاست.

بیگلری افزود: حدود ۱۸۵۰ بیمار پیوند کلیه داریم که خوشبختانه بحث پیوند کلیه در استان فعال است و به زودی بخش پیوند قلب نیز در استان فعال خواهد شد.

این مسئول بیان کرد: رهبر انقلاب فرمود بیمار باید فقط درد بیماری را داشته باشد اما متأسفانه درد مشکلات مالی برای بیمار بسیار کمر شکن است.

رئیس شورای عالی بیماران خاص و صعب العلاج استان کرمانشاه گفت: برای جامه عمل پوشاندن به بیانات مقام معظم رهبری درصدد هستیم با رشد روز افزون مشارکت‌های مردمی برای کمک به مشکلات درمانی و معیشتی بیماران خاص و صعب العلاج استان کرمانشاه شاهد رفع مشکلات این بیماران باشیم.

بیگلری از راه اندازی طرح منتظران‌ظهور جهت یاری رساندن به بیماران خاص خبر داد و گفت: به این منظور به همکاری ۳۱۳ نفر از مدیران دستگاه‌های اجرایی نیازمندیم که بتوانیم این طرح را برای اولین بار در کشور راه اندازی کنیم.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.