رئیس بیمارستان دکتر معاون صحنه گفت: ماهیانه حدود ۱۰۲۰۰ نفر به این مرکز مراجعه می کنند که از این تعداد ۷۵۰۰ مراجعه به اورژانس و ۲۷۰۰ مورد نیز به کلینیک بیمارستان است.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،   تیمور کمری رئیس بیمارستان دکتر معاون صحنه گفت: ماهیانه حدود ۱۰۲۰۰ نفر به این مرکز مراجعه می کنند که از این تعداد ۷۵۰۰ مراجعه به اورژانس و ۲۷۰۰ مورد نیز به کلینیک بیمارستان است.

او گفت: میانگین بیماران بستری در این بیمارستان ۲۴۲ نفر در ماه است و همچنین تعداد اعمال جراحی سرپایی ۸۲ مورد و اعمال جراحی بدون احتساب سرپایی ۶۳ مورد است همچنین در این بیمارستان به طور متوسط در ماه ۱۴ نوزاد متولد می شود.


کمری بیان کرد: این مرکز دارای ۱۰ پزشک متخصص و ۱۰ پزشک عمومی می باشد و همچنین ۲۲۰ پرسنل شامل ۶۹ پرستار و ۱۵۱ کارمند ، در این فعالیت دارند.

او ادامه داد: بخشهای فعال در این بیمارستان شامل اورژانس ،دیالیز، مردان ، زنان ، اطفال ، زایشگاه ، آزمایشگاه، رادیولوژی ،lcuو ccu می باشد.

کمری بیان کرد: راه اندازی سی تی اسکن ، آندوسکوپی و غربالگری و همچنین بهبود فضای سبز از اقداماتی است که در این بیمارستان انجام شده است.


او افزود: بیمارستان دکتر معاون صحنه دارای ۷۴ تخت فعال است که شامل ۶۴ تخت در بخش ها و ۱۰ تخت در اورژانس است.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.