مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام آباد غرب گفت : ۴۸ پزشک متخصص در بیمارستان اسلام آباد غرب فعالیت می‌کنند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمد رضا نادری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام آباد غرب گفت : این بیمارستان دارای ۴۸ پزشک متخصص و ۱۴ پزشک عمومی می‌باشد و ۱۸۸ پرستار نیز در این مرکز فعالیت دارند.

او گفت : در این بیمارستان ۱۳۴ تخت فعال وحود دارد و ماهیانه حدود ۹۲۰۰ نفر در بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب ویزیت می‌شوند که از این تعداد حدود ۲۷۰۰ مورد مربوط به بیمارستان و ۶۵۰۰ مراجعه نیز مربوط به درمانگاه مدلل می‌باشد.

نادری افزود : در این بیمارستان به طور متوسط در ماه ۱۵۷ نوزاد متولد می‌شود که ۹۰ تولد زایمان طبیعی و ۶۷ مورد به صورت سزارین است.

او افزود : بخش‌های پاراکلینیکی و تجهیرات رادیولوژی، اکو کاردیوگرافی، سونوگرافی، ونتیلاتور، اندوسکوپی و اسپیرومتری از امکانات و تجهیزات پزشکی در این بیمارستان است.

نادری گفت : بخش‌های فعال در این بیمارستان شامل بخش‌های پاراکلینیکی، اورژانس، دیالیز، زنان، LDR, اطفال، داخلی آزمایشگاه، رادیولوژی، ICU و CCU می‌باشد.

او گفت : تعمیر و بازسازی اتاق عمل و بخش‌های بیمارستان و راه اندازی آسانسور حمل غذا از اقداماتی است که جهت ارتقاء بیمارستان باید صورت گیرد .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.