سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلی آف لیگ برتر فوتسال/ فرش آرا حذف شد، پیروزی مس مقابل ملی حفاری

مرحله نخست مسابقات پلی آف لیگ برتر فوتسال امروز با برگزاری ۳ پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مرحله نخست از دور مسابقات پلی آف لیگ برتر فوتسال امروز با انجام ۳ مسابقه به ایستگاه پایانی خود رسید.

شهروند ساری - ستارگان ورامین (نیمه تمام)

در یکی از بازی‌های دور سوم پلی آف لیگ برتر فوتسال امروز ۲ تیم شهروند ساری و ستارگان ورامین از ساعت ۱۷ در بازی سوم خود به مصاف هم رفتند. در حالی که ۱۰ ثانیه از آغاز بازی نگذشته بود به یک باره سرپرست ستارگان ورامین به دلیل اعتراض به نیمکت شهروند ساری و درگیری‌هایی که بین کادر فنی این ۲ تیم رخ داد در آخر مسئولان تیم ستارگان ورامین تصمیم گرفت به مانند بازی گذشته بازیکنان خود را به رختکن ببرند و حاضر به ادامه برگزاری بازی نشدند. باید منتظر ماند و دید که کمیته انضباطی  چه رایی برای این بازی صادر خواهد کرد.

مس سونگون یک -  ملی حفاری اهواز صفر

در یکی دیگر از مسابقه‌های امروز از دور سوم مرحله پلی آف ۲ تیم مس سونگون و ملی حفاری اهواز از ساعت ۱۷ در سالن شهید پورشریفی تبریز به مصاف هم رفتند و در پایان این مسابقه تیم مس سونگون موفق شد با نتیجه یک بر صفر از تیم ملی حفاری اهواز عبور کند. تیم مس سونگون در مرحله بعد باید به مصاف برنده شهروند ساری با ستارگان ورامین برود.


بیشتر بخوانید: دیدار شهروند ساری با ستارگان ورامین نیمه تمام ماند


فرش آرا مشهد (۲) ۳-  سن ایچ ساوه (۲) ۴

در آخرین بازی از دور سوم رقابت‌های پلی آف لیگ برتر امروز ۲ تیم فرش آرا مشهد و سن ایچ ساوه از ساعت ۱۷:۳۰ در سالن شهید بهشتی مشهد به مصاف هم رفتند و در ضربات پنالتی تیم سن ایچ موفق شد با نتیجه ۴ بر ۳ از سد تیم فرش آرا عبور کند. تیم سن ایچ ساوه با این برتری حریف گیتی پسند اصفهان در مرحله بعد شد.

گفتنی است مرحله دوم و نیمه نهایی رقابت‌های پلی آف لیگ برتر فوتسال قرار است بعد از پایان مسابقات جام ملت‌های آسیا آغاز شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.