سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: ملی حفاری همیشه از تیم‌های خوب لیگ بوده، به همین دلیل بازی سوم ما با آن‌ها سخت خواهد بود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در دیدار از دور برگشت رقابت‌های مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال شب گذشته تیم مس سونگون در سالن شهید پور شریفی تبریز میزبان تیم ملی حفاری اهواز بود و در پایان این دیدار جذاب و پر گل، تیم مس سونگون موفق شد با نتیجه ۸ بر ۴ از سد ملی حفاری عبور کند. بازی رفت این ۲ تیم که روز پنجشنبه هفته گذشته در اهواز برگزار شد، در ضربات پنالتی ملی حفاری توانست با نتیجه ۶ بر ۵ مس سونگون را شکست دهد.


بیشتر بخوانید: گیتی پسند اولین تیم صعود کرده به نیمه نهایی/ دیدار شهروند با ستارگان نیمه تمام رها شد


بدین ترتیب هم تیم مس سونگون و هم ملی حفاری اهواز هر کدام موفق شدند یک پیروزی را به دست آورند و برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های پلی آف باید فردا (چهارشنبه) به مصاف هم بروند تا تکلیف دیگر تیم صعود کرده به مرحله بعد رقابت‌های پلی آف مشخص شود. این دیدار قرار است فردا از ساعت ۱۷ در سالن شهید پورشریفی تبریز برگزار شود.

گفتنی است علیرضا افضل سرمربی تیم مس سونگون پس از پیروزی که در بازی دیشب برابر ملی حفاری به دست آورد درباره شرایط این بازی اظهار داشت: بازیکنانم دیشب موفق شدند بازی بسیار خوبی را انجام دهند. با توجه به آن که ما ۲ بازیکن ارزشمند خود را (مهدی جاوید و مصطفی طیبی) را در اختیار نداشتیم، اما سایر بازیکنانم توانستند عملکرد خوبی از خودشان نشان دهند. امیدوارم که در بازی سوم که قرار است فردا برگزار شود بتوانیم همین روند خوب خودمان را ادامه دهیم تا حضورمان را در جمع ۴ تیم پایانی پلی آف قطعی کنیم.

سرمربی مس سونگون درباره شرایط بازی با تیم ملی حفاری اهواز در دیدار سوم گفت: ملی حفاری همیشه تیم خوبی بوده است. آن‌ها در بازی دیشب کمی خسته بودند، اما با تمام قدرت خود به مصاف ما آمدند و من از همین جا بابت بازی خوبی که این تیم در بازی دیشب انجام داد، به کادر فنی آن‌ها تبریک می‌گویم. بازیکنان ما هم از قبل فعل بردن را صرف کرده و می‌خواستند هر طوری شده در این مسابقه پیروز شوند. گل‌هایی هم که در این بازی دریافت کردیم به خاطر اشتباهات فردی برخی از بازیکنانم بود که امیدوارم در بازی سوم این اشتباهات را کم کرده تا بتوانیم با دست پر به مرحله بعد رقابت‌های پلی آف صعود کنیم.


بیشتر بخوانید: اصغری مقدم: بازیکنان سن ایچ نباید در باد پیروزی بازی رفت بخوابند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار