کرمی: لیگ فوتسال بانوان ترکیبی از جوانان و باتجربه‌ها شده است

ملی پوش تیم مس رفسنجان گفت: لیگ برتر فوتسال بانوان در سال جاری ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه در کنار یکدیگر شده است.

کرمی: لیگ فوتسال بانوان ترکیبی از جوانان و باتجربه‌ها شده است

زینب کرمی ملی پوش تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: سه سال است در لیگ برتر فوتسال بانوان بازی می‌کنم و خوشبختانه امسال به اردو تیم ملی زیر ۲۰ سال کشورمان برای حضور در تورنمنت کافا دعوت شدم. کیفیت مسابقات بانوان نسبت به سال گذشته پیشرفت بیشتری داشته است و بازیکنان خوب در تیم‌های مختلف پخش شده اند. یکی از نکات مثبت رقابت‌های لیگ این است که بازیکنان جوان و باتجربه در کنار یکدیگر در ترکیب تیم‌ها به کار گرفته شده اند.

او تصریح کرد: تیم ما عملکرد خوبی در این فصل داشت و همه برای موفقیت مس رفسنجان تلاش کردند، بازیکنان ما از تجربیات فاطمه اعتدادی برای موفقیت و کسب نتیجه در رقابت‌های لیگ استفاده کردند. این هفته به مصاف ملی حفاری می‌رویم و یک بازی سخت با این تیم خواهیم داشت، اما من در کنار تیمم نیستم و با تیم ملی زیر ۲۰ سال کشورمان برای حضور در تورنمنت کافا به کشور تاجیکستان می‌روم. برای تیم مس رفسنجان کسب بهترین نتیجه را آرزو می‌کنم.

کرمی افزود: کادر فنی ما تیم ملی حفاری را برای بازی روز جمعه، چهارم دی ماه آنالیز کرده است و به خوبی بازیکنان این تیم را می‌شناسیم، زیرا چندین سال است که آن‌ها در تیم ملی حفاری بایکدیگر بازی می‌کنند.

بازیکن تیم مس رفسنجان در ادامه گفت: شرایط مالی در تیم‌های بانوان چندان جالب نیست، اما باشگاه مس رفسنجان وضعیت رضایت بخشی داشت، در مجموع تیم‌های بالای جدولی در لیگ اوضاع اقتصادی بهتری نسبت به تیم‌های پائین جدولی دارند و متاسفانه تیم‌های انتهای جدولی با مشکلات زیادی روبه رو هستند.

کرمی تصریح کرد: باشگاه مس رفسنجان هر سال جوان گرایی می‌کند و بازیکنان جوان را به ترکیب تیمش می‌آورد، این کار مس رفسنجان انگیزه من را بسیار بالا برد و باعث شد هم به تیم ملی بزرگسالان و هم به تیم ملی زیر ۲۰ سال کشورمان برای حضور در تورنمنت کافا دعوت شوم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار