سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح دو طرح صنعتی در عنبر آباد

کارخانه فرآوری و بسته بندی محصولات کشاورزی و یک طرح زیرساختی برق در شهرک صنعتی در عنبرآباد، با حضور معاون وزیر صمت، به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با حضورمعاون وزیر صمت و مدیر عامل صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور، در عنبر آباد یک واحد صنعتی شامل سردخانه، بسته بندی و فرآوری محصولات کشاورزی با اعتبار افزون بر ۱۴۰ میلیارد ریال در شهرک صنعتی عنبرآباد به بهره برداری رسید.

صالحی نیا معاون وزیر صمت گفت:این واحد صنعتی از طرح‌های اقتصاد مقاومتی جنوب شامل ذخیره سازی و نگهداری مواد غذایی در سردخانه، بسته بندی انواع میوه و سبزی و فرآوری محصولات کشاورزی است؛ و با افتتاح آن با ظرفیت سالانه ۲۲ هزارتن برای ۳۵ نفر بطور مستقیم اشتغال ایجاد و محصولات بسته بندی به دیگر کشور‌ها صادر خواهدشد.

او تصفیه خانه واحد‌های تولیدی را یکی از مشکلات شهرک صنعتی عنبرآباد اعلام کرد وافزود: تا ۲ هفته آینده کارشناسان بومی در این زمینه تصمیم گیری و مشکل راهرچه سریعتر برطرف می‌کنند.

معاون وزیر صمت همچنین در بازدید از کارخانه نیلی صنعت عنبرآباد گفت: این کارخانه از بزرگترین کارخانه‌های صنایع غذایی جنوب شرق کشور است که اکنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

با حضور معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور در عنبر آباد، طرح رفع شبکه برق ۲۰ کیلو کیلو ولت شهرک صنعتی و روشنایی معابر ناحیه صنعتی با اعتبار افزون بر ۱۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

«مسلم مروجی» رئیس سازمان صمت جنوب کرمان اعتبار طرح شبکه برق ۲۰ کیلو ولت شهرک صنعتی عنبرابادرا ۱۵ میلیارد ریال و حجم این طرح ۵ کیلومتر اعلام کرد وافزود: با بهره برداری از این طرح مشکل زیرساخت برق شهرک_صنعتی عنبرآباد و مشکل روشنایی معابر ناحیه صنعتی عنبرآباد برطرف شد.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.