سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تغییر نرخ قیمت صنایع فلزی ساخت سازه ها را با مشکل رو به رو کرده است

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با تاکید بر ظرفیت‌سنجی نیاز‌های اولیه صنایع، گفت: تغییر نرخ قیمت صنایع فلزی به خصوص در ورق‌های فولادی برای ساخت‌سازه‌های مصرفی مشکلاتی را ایجاد کرده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  جهانبخش شکری امروز در جلسه انجمن صنایع فلزی، ریخته‌گری و لوازم خانگی که در سالن جلسات خانه صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، گفت: رای هیأت عمومی دیوان عدالت اداری، در قرارداد‌های مدت موقت (مانند قرارداد‌های دائم) پرداخت سنوات که در پایان هر سال پرداخت می‌شود علی‌الحساب تلقی شده و باید در زمان قطع همکاری با کارگر، براساس آخرین حقوق به کارگر پرداخت شود.

او این رای را سبب لطمه زدن به کار کارفرمایان دانست و گفت: این موضوع را از طریق کانون کارفرمایان استان به کانون کارفرمایان ایران و به وزارت کار و در شورای اشتغال مطرح می‌کنیم.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در ادامه به مشکلات و تغییر نرخ قیمت به خصوص در ورق‌های فولادی برای ساخت‌سازه‌های مصرفی اشاره کرد و و افزود: تغییر نرخ قیمت را با صنایع فلزی مورد بررسی و راهکار‌های تامین را پیشنهاد می‌کنیم.

شکری بیان کرد: نیاز‌های اولیه صنایع ظرفیت‌سنجی می‌شود هماهنگی‌ها را انجام می‌دهیم که به صورت کلی خرید انجام پذیرد و به وزارتخانه هم در خواست می‌دهیم که برای بخش صنایع سهمیه در نظر گرفته شود یا به صورت مچینگ توضیح شود.

انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.