سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز شمارش معکوس خرید گندم و کلزا در خوزستان

مدیر تعاون روستایی خوزستان گفت: با توجه به نزیدک شدن به زمان خرید گندم و کلزا، ۹۰ مرکز برای خرید این ۲ محصول استراتژیک آمادگی دارند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جمشید بنی فری مدیر تعاون روستایی خوزستان با بیان اینکه کمتر از ۸۰ روز تا آغاز خرید گندم و کلزا در استان زمان باقی مانده، گفت: تعاون روستایی استان در حال آماده سازی مراکز برای خرید این ۲ محصول استراتژیک است.

او اظهار داشت: در حال حاضر ۹۰ مرکز خرید تحت اختیار تعاون روستایی است که ظرفیت مناسبی برای خرید گندم و کلزا دارند و امیدواریم با توجه به بارندگی‌های مناسبی که تاکنون صورت گرفته و برداشت مناسبی که پیش بینی می‌شود بتوانیم رکورد خرید این ۲ محصول را بشکنیم.

بنی فری تصریح کرد: استانداردسازی باسکول ها، کالیبره کردن رطوبت سنج ها، جذب نیرو‌های زبده و کارآمد از جمله اقدامات ما برای فراهم کردن شرایط خرید گندم سال زراعی ۹۸-۹۹ است.

مدیر تعاون روستایی خوزستان بیان داشت: تعاون روستایی استان در سال زراعی ۹۷-۹۸ موفق به خرید بیش از ۹۰۰ هزار تن گندم و ۳۰ هزار تن کلزا از کشاورزان شد که طبق پیش بینی‌های به عمل آمده، تعاون روستایی برای سال زراعی جدید خود را مهیای خرید بیش از یک میلیون تن گندم و ۵۰ هزار تن کلزا می‌کند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.